Jeg har nu endelig efter noget tid fundet en metode at blokkere for en temp. url som er poppet op i google istedet for mit hovedsite, nemlig: |
Mellem et døgn og et par uger.
Jeg har nu endelig efter noget tid fundet en metode at blokkere for en temp. url som er poppet op i google istedet for mit hovedsite, nemlig: |
Mellem et døgn og et par uger. |
Hej Janus Dit website svarer med både tapetrykkeriet.dk og www.tapetrykkeriet.dk, du skal nok lige have fikset, så det kun tilgås fra én af de 2 adresser, og så 301-redirecte fra den du ikke bruger som hoved-adresse. Dit menupunkt "hjem", linker tilbage til din forside som /index.html, den bør kun linket til / (altså til root på dit domæne). Du har ikke noget meta description tag, så det er ikke godt at vide hvilken tekst der vil stå i google når dit resultat kommer frem - det bør du få tilføjet (egentlig ligeledes meta keywords, men den er lidt mindre vigtig, men det kan du jo ligeså godt nu du er i gang). Det var bare lige hvad jeg fandt af seo ting, efter 30 sekunder på dit website - der er sikkert flere ting... Mvh. |