Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af søgeord i forbindelse med import af billige varer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan stort set skaffe alt hjem fra Polen billigt.

Hvilke søgeord kunne være relevant for dette på?

Med Venlig Hilsen

Nikolaj Haupter

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 23:50

Jeg forstår sgu ikke rigtigt hvad det er du mener. Du bliver nødt til at være mere specifik så vi har en change for at hjælpe dig.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:07

Pas på Polen, der er mange falske produkter og efterligninger i omløb... Hvis du ik har styr på tingene, kommer du nemt galt afsted i DK...

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 10:03

Hej Hawdaresh

Hvis du tager søgeorde som skal dække over hele linjen kunne det være: import fra polen og herefter skal du have lavet en lang liste hvor der tages forbehold for ental, flertal, stavefejl, synonymer, orddeling, eksakte søgesætninger, fleksible søgesætninger etc.

MEN

Problemet er hvor mange kunder søger lige efter "import fra polen" som er et meget bredt begreb. Jeg har tjekket, ikke mange. Hvis en kunde vil finde et billigt produkt, vil han nok ikke i første omgang tænke på polen, men blot søge på det produkt han gerne vil finde i første omgang.

Derfor anbefaler jeg du sætter dig ned, kigger de produktkategorier som du mener er efterspurgte i Danmark og laver en struktureret liste med dem, eksempel:

Smykker
Indenfor smykker findes X antal søgeord
Træpiller
Indenfor træpiller findes X antal søgeord
Reservedele til computere
Indenfor reservedele til computere findes X antal søgeord
Møbler
Indenfor møbler findes X antal søgeord

... ja hvad ved jeg. Det gør du får fokuseret din markedsføring og herefter kan gå i krig med hver enkelte ovenstående produktkategori du mener kan være attraktivt for kunder i Danmark. Du laver en søgeordsanalyse og finder måske 500 søgeord indenfor hver produktkategori og finder nogle skarpe annoncetekster med en god landingspage.

Det ikke nemt, men i stedet for at skyde meget bredt, tror jeg det bedre du fokusere på de enkelte produktkategorier og få lavet noget indhold på din hjemmeside der passer til de produktkategorier. Søger kunden efter smykker, skal din søgeordsanalyse dække smykker, dine annoncetekster skal omhandle smykker og din landingpage skal omhandle smykker osv. Hermed får du du flest ordre i hus - men det er stort arbejde.

Søger du bredt som "import fra polen" så tror jeg ikke du får stor succes, fordi der ikke er mange der lige starter ud med netop at søge efter produkt i Polen.

Håber indlægget kunne bruges Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:27

Tak for al hjælp.

Jeg går med tanker om at importere fra Polen.

Jeg kan flydende polsk og har før handlet enkelte varer - men ikke som virksomhed.

Det kræver selvfølgelig en masse arbejde.

Jeg har overvejet at være tolk for danske virksomheder i forbindelse med leverandøraftaler - men kan ikke helt kringle ideen.

Hilsen Nikolaj

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 16:59

Hej Nikolaj

Tak fordi du kunne bruge mit svar og har godkendt det Smile

Der skal helt sikkert tænkes kreativt og det er nok også lidt vigtigt du går struktureret til værks - så du ikke kommer til at bruge en masse tid på alt muligt ligegyldigt. Der skal helt sikkert læses op på en del indenfor området, så du virker professionel fra start af.

Jeg selv har lige startet www.pinkmarketing.dk og jeg brugte vel 3-4 måneder bare på at finde ud af det præcise koncept, så det virkede enkelt, professionelt og effektivt.

Hvis jeg var dig vil jeg tage udgangspunkt i Google og begynde at søge efter ALT indenfor "tolk" området. Det kan også være du skal fungere som agent Polen eller andet. Der skal bare graves helt indtil kerne, så du får præciseret hvad det præcis er du vil. Herefter kan du så begynde at tænke markedsføring, indenfor de områder du har fundet.

Håber de tanker kunne give lidt motivation og så det sgu bare igang med arbejdet Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08

Bestem Rene.

Jeg vil fortsætte med min brainstorm.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)