Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde skylder mig penge og kræver nu erstatningskrav.!

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Vis man bare lukker en hjemmeside grundet man uenig om projekt er udført korrekt , og ikke er til komme overens med.

Har i lavet en tidsfrist , er denne tidsfrist overholdt

Har du noget på skrift e-mail kontrakt ?

Har han en hjemmeside , der f.eks. Er godt placeret på google , derved kan kunden bevise at du har forført ham et tab , ved at lukke hjemmesiden ?

Har du e-mail fra ham hvad i uenig om ?

Jeg ved selv det er svært at forhandle med webmaster ,

Hvad er den aftalte tid for 1 og 2 og 3 betaling ?

hvor lang tid har du fået til at udføre arbejdet ,inden den næsten betaling?

jo jeg ville hellere give , en med kontrakt på 100.000 kr. og arbejdet blev udført hurtigt og korrekt end de smålige beløb nogle webmaster tilbyder en hjemmeside til , med så forsinker og forsinker de bare en hjemmesiden .

ved ekstrem stor forsinkelser synes , jeg det er okay , at han kræver erstatning , for jeg kender en del gange , der nogle der , vil lave det , hurtigt og billigt , med ender altid , med først ekstrem , billigt , så efter lang , lang tid er de endelig , ved at være færdig , med det er okay ikke lavet oveni , havde det været billigere at vælge den til 100.000 kr. end den 10.000 kr. da man både har tabt penge i ventetiden og man får ikke det man havde håbet på

jeg er træt af alle de billige webmaster , der bare giver et billigt tilbud og bare ikke kender vigtigheden af at blive færdig indenfor en tidsramme

Har et par gange brugt over 30.000 kr som er meget billigt for en kvalitet hjemmeside , med den bliver aldrig helt færdig da der hele tiden kommer nye problemer , min side er  f.eks. online på google , derved er det stor vigtighed at der arbejdes hurtigt i stedet for billigt for ingen webmaster tager den pris , jeg taber per måneden vis hjemmesiden ikke virker , indenfor en aftalt tidsramme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 00:09

Projektet er opdelt i 3 dele.

2 faktura på hjemmesiden, hvor første del skal betales når projektet er halv færdigt og anden del når projektet er færdigt.

Den 3. del er på mail konti. Så det brude være meget simpelt at forstå?

Kunden har godkendt tilbudet via en mail, men mener nu at beløbet er for stort. Og at det ikke er ham som har godkendt tilbudet (selvom det tydeligt er ham, udfra andre informationer i mailen).

Jeg har sent to rykkerskrivelser til kunden. Jeg har ikke i rykkerskrivelsen truet med lukning af hjemmesiden, men i andre mail har det været beskrevet tydeligt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:14

hvis det var mig

1 kontakte hans advokat og fremsendt faktura på 1 stk domain . samt mulighede for af de kan overtage det igen. "så er du ude over det problem " bare husk af på faktura skal der stå hvad du har haft af udgift af indkøb af domain og dns.

2. kontakt en advokat hurtigt mulig og forklar om problemet

3. send rykker 1-2-3 hvis det ikke er gjort så se af komme igang. husk af skriv af du lukker siden ned indtil beløbet er betalt  "brug ord som inkasso / RKI / dårlig betaler

4 luk siden ned.

så er det ellers bare af afvente din advokat. om hvad der derfra skal ske.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Skrevet kl. 00:19

Ja der var aftalt en tidsfrist. Ultimo November. Men da jeg ikke har modtaget første betaling har jeg stoppet projektet. Jeg har lovet en meget god ven at lave en god side til kunden. Siden er nu (eller var) på første side på google og det er altså en helt ny hjemmeside jeg har lavet til kunden. Så jeg er meget tilfreds med produktet. Jeg har mange mails hvor kunden kræver alle koder udleveret og omregistreing hos DK Hostmaster af domænet. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ved ikke hvor godt det vil være at sende faktura på domænet, da han så ved betaling af den jo skal have det overdraget straks.

Kunden er selv ansvarlig for hvem der bruger hans computer, og hvis han ikke selv har svaret og andre har gjort det, så er det hans problem og ikke dit.

Gør som Henrik Krogh anbefaler, undlad at overdrage domænet.

Du kan skrive således her til advokaten, og du fremsender det til advokaten som anbefalet brev.

Advokat xxxx

Fupgade 666

9999 Snydeby

Vedr. sag nr. blalba - kundens navn.

Kære Advokattamper

I forbindelse med Deres skrivelse af xx.xx.2010 vedrørende domæne cccc.dk er jeg desværre ikke istand til at imødekomme deres krav.

Deres klient har et udestående på beløb xx.xxx,xx per d.d. inkl. moms og såfremt dette beløb ikke er indbetalt inden (dato +8 dage) så bliver jeg desværre nødsaget til at overdragen sagen til retslig inkasso og tager samtidig forbehold for beregning af renter fra forfaldsfato, såfremt beløbet ikke er indbetalt inden ovenstående dato.

Deres klient har oplyst, at det ikke er ham der har svaret på mailkorrespondancen, men det er efter min bedste overbevisning ikke mit ansvar.

Jeg har udført opgaverne stillet og bekræftet af Deres klient og forventer naturligvis honorering af udført arbejde. Vedlagt finder De kopi af korrespondance mellem Deres klient og undertegnede.

Såfremt det ikke er Deres klient der har godkendt og besvaret mails i korrespondancen, så mener jeg at Deres klient skal foretage en politanmeldelse, da der i sådan et tilfælde må være tale om en straffelovsovertrædelse.

Dette ændrer dog ikke ved størrelsen eller tilstedeværelsen af mit tilgodehavende, som jeg forventer indbetalt i.h.t. ovenstående og vedlagte bilag.

Med venlig hilsen

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:36

ja Lagersalg123

det var sku et godt brev.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Skrevet kl. 00:46

TAK Lagersalg123.

Det er jeg meget taknemmelig for! Jeg vil tage kontakt til en advokat og høre dem til hvad de mener om sagen og om de evt. vil sætte deres stempel på brevet. Jeg havde ellers overvejet at lave et nyt tilbud til kunden på det produkt som er lavet nu og derefter stoppe samarbejdet, men jeg vil prøve det med brevet i stedet for.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:22

Michael Ørtoft:

Det er jeg meget taknemmelig for! Jeg vil tage kontakt til en advokat og høre dem til hvad de mener om sagen og om de evt. vil sætte deres stempel på brevet.

Det får du ikke en advokat til, det ville betyde at hans ansvarsforsikring ville dække ... og den er kun gyldig hvis han selv har udformet brevet, eller som minimum har nærlæst det selv og verificeret _alt_, og i det tilfælde er det nemmere at lade ham skrive det selv.

Michael Ørtoft:

Jeg havde ellers overvejet at lave et nyt tilbud til kunden på det produkt som er lavet nu og derefter stoppe samarbejdet, men jeg vil prøve det med brevet i stedet for.

Det er en ret simpel sag, kunden har lagt en bestilling hos dig, det kan du dokumentere. Kunden har ikke overholdt betalingsfrister, hvorfor du selvfølgelig tilbageholder leveringen indtil kunden har betalt.

Hvis jeg var dig ville mit svar til advokaten ganske simpelt være at domænet selvfølgelig bliver overdraget når kunden har betalt, derudover kan du konkludere at advokaten ikke aner en fløjtende fis om hvad han laver idet han truer med politi i sådan en sag her.

Så kort og godt, manden har ingen sag. Du har købt domænet for kunden på kundens foranledning, og du er nu ved at lave en samlet levering til kunden hvoraf domænet udgør en del af den samlede levering. Hvis kunden ønsker at ændre denne aftale må det være op til kunden at søge en ændring, ikke dig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:08

Mikkel Mikjær Christensen:

Michael Ørtoft:

Det er jeg meget taknemmelig for! Jeg vil tage kontakt til en advokat og høre dem til hvad de mener om sagen og om de evt. vil sætte deres stempel på brevet.

Det får du ikke en advokat til, det ville betyde at hans ansvarsforsikring ville dække ... og den er kun gyldig hvis han selv har udformet brevet, eller som minimum har nærlæst det selv og verificeret _alt_, og i det tilfælde er det nemmere at lade ham skrive det selv.

Michael Ørtoft:

Jeg havde ellers overvejet at lave et nyt tilbud til kunden på det produkt som er lavet nu og derefter stoppe samarbejdet, men jeg vil prøve det med brevet i stedet for.

Det er en ret simpel sag, kunden har lagt en bestilling hos dig, det kan du dokumentere. Kunden har ikke overholdt betalingsfrister, hvorfor du selvfølgelig tilbageholder leveringen indtil kunden har betalt.

Hvis jeg var dig ville mit svar til advokaten ganske simpelt være at domænet selvfølgelig bliver overdraget når kunden har betalt, derudover kan du konkludere at advokaten ikke aner en fløjtende fis om hvad han laver idet han truer med politi i sådan en sag her.

Så kort og godt, manden har ingen sag. Du har købt domænet for kunden på kundens foranledning, og du er nu ved at lave en samlet levering til kunden hvoraf domænet udgør en del af den samlede levering. Hvis kunden ønsker at ændre denne aftale må det være op til kunden at søge en ændring, ikke dig.

Fuldstændig ret i denne sag bare du har leveret det lovet og indenfor tidsramme .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:16

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg er enig. Det er jo den omvendte verden. Du har arbejdet på et projekt og fået 0 kroner for det. Sagen handler om at du ikke har fået betaling, så simpelt er det.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)