Vis man bare lukker en hjemmeside grundet man uenig om projekt er udført korrekt , og ikke er til komme overens med. Har i lavet en tidsfrist , er denne tidsfrist overholdt Har du noget på skrift e-mail kontrakt ? Har han en hjemmeside , der f.eks. Er godt placeret på google , derved kan kunden bevise at du har forført ham et tab , ved at lukke hjemmesiden ? Har du e-mail fra ham hvad i uenig om ? Jeg ved selv det er svært at forhandle med webmaster , Hvad er den aftalte tid for 1 og 2 og 3 betaling ? hvor lang tid har du fået til at udføre arbejdet ,inden den næsten betaling? jo jeg ville hellere give , en med kontrakt på 100.000 kr. og arbejdet blev udført hurtigt og korrekt end de smålige beløb nogle webmaster tilbyder en hjemmeside til , med så forsinker og forsinker de bare en hjemmesiden . ved ekstrem stor forsinkelser synes , jeg det er okay , at han kræver erstatning , for jeg kender en del gange , der nogle der , vil lave det , hurtigt og billigt , med ender altid , med først ekstrem , billigt , så efter lang , lang tid er de endelig , ved at være færdig , med det er okay ikke lavet oveni , havde det været billigere at vælge den til 100.000 kr. end den 10.000 kr. da man både har tabt penge i ventetiden og man får ikke det man havde håbet på jeg er træt af alle de billige webmaster , der bare giver et billigt tilbud og bare ikke kender vigtigheden af at blive færdig indenfor en tidsramme Har et par gange brugt over 30.000 kr som er meget billigt for en kvalitet hjemmeside , med den bliver aldrig helt færdig da der hele tiden kommer nye problemer , min side er f.eks. online på google , derved er det stor vigtighed at der arbejdes hurtigt i stedet for billigt for ingen webmaster tager den pris , jeg taber per måneden vis hjemmesiden ikke virker , indenfor en aftalt tidsramme |
Projektet er opdelt i 3 dele.
2 faktura på hjemmesiden, hvor første del skal betales når projektet er halv færdigt og anden del når projektet er færdigt.
Den 3. del er på mail konti. Så det brude være meget simpelt at forstå?
Kunden har godkendt tilbudet via en mail, men mener nu at beløbet er for stort. Og at det ikke er ham som har godkendt tilbudet (selvom det tydeligt er ham, udfra andre informationer i mailen).
Jeg har sent to rykkerskrivelser til kunden. Jeg har ikke i rykkerskrivelsen truet med lukning af hjemmesiden, men i andre mail har det været beskrevet tydeligt.