Hej alle. Hvis man som iværksætter, eller virksomhed med potentiale til vækst, får behov for en investor - Hvor går I så hen, og hvem hjælper Jer med at finde en investor? Og hvad ligger I vægt på, når I beslutte hvem der skal hjælpe Jer med at finde en investor? (Honorar, referencer, kemi eller ....) Virksomhedsguide er en konsulentvirksomhed hvor vi tilbyder kapitalfremskaffelse, og vi vil gerne være endnu bedre til at servicere vores kunder og investorer, så derfor denne brugerundersøgelse. På forhånd tak. Mvh Thor Mønsted PS. Er du investor og interesseret i at modtage attraktive prospekter fra særdeles dygtige iværksættere? Så send en e-mail til Thor Mønsted på tm@virksomhedsguide.net for at blive optaget i vores investordatabase. |
Thor Mønsted:Hej alle.
Hvis man som iværksætter, eller virksomhed med potentiale til vækst, får behov for en investor - Hvor går I så hen, og hvem hjælper Jer med at finde en investor?
Og hvad ligger I vægt på, når I beslutte hvem der skal hjælpe Jer med at finde en investor? (Honorar, referencer, kemi eller ....)
Virksomhedsguide er en konsulentvirksomhed hvor vi tilbyder kapitalfremskaffelse, og vi vil gerne være endnu bedre til at servicere vores kunder og investorer, så derfor denne brugerundersøgelse.
På forhånd tak.
Mvh Thor Mønsted
PS. Er du investor og interesseret i at modtage attraktive prospekter fra særdeles dygtige iværksættere? Så send en e-mail til Thor Mønsted på tm@virksomhedsguide.net for at blive optaget i vores investordatabase.
Hej Thor
I mit virke bliver jeg af og til mødt med netop samme spørgsmål fra erhvervsdrivende, hvorfor jeg også har noteret mig dine ydelser, som jeg følgelig vil gøre brug af, hvis behovet viser sig.
Jeg er selvfølgelig interesseret i yderligere materiale, udover hvad der fremgår ag hjemmesiden
Med venlig hilsen