Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapitalfremskaffelse - Hvem hjælper med dette?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Hvis man som iværksætter, eller virksomhed med potentiale til vækst, får behov for en investor - Hvor går I så hen, og hvem hjælper Jer med at finde en investor?

Og hvad ligger I vægt på, når I beslutte hvem der skal hjælpe Jer med at finde en investor? (Honorar, referencer, kemi eller ....)

Virksomhedsguide er en konsulentvirksomhed hvor vi tilbyder kapitalfremskaffelse, og vi vil gerne være endnu bedre til at servicere vores kunder og investorer, så derfor denne brugerundersøgelse.

På forhånd tak.

Mvh Thor Mønsted

PS. Er du investor og interesseret i at modtage attraktive prospekter fra særdeles dygtige iværksættere? Så send en e-mail til Thor Mønsted på tm@virksomhedsguide.net for at blive optaget i vores investordatabase.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:39

Thor Mønsted:

Hej alle.

Hvis man som iværksætter, eller virksomhed med potentiale til vækst, får behov for en investor - Hvor går I så hen, og hvem hjælper Jer med at finde en investor?

Og hvad ligger I vægt på, når I beslutte hvem der skal hjælpe Jer med at finde en investor? (Honorar, referencer, kemi eller ....)

Virksomhedsguide er en konsulentvirksomhed hvor vi tilbyder kapitalfremskaffelse, og vi vil gerne være endnu bedre til at servicere vores kunder og investorer, så derfor denne brugerundersøgelse.

På forhånd tak.

Mvh Thor Mønsted

PS. Er du investor og interesseret i at modtage attraktive prospekter fra særdeles dygtige iværksættere? Så send en e-mail til Thor Mønsted på tm@virksomhedsguide.net for at blive optaget i vores investordatabase.

Hej Thor

I mit virke bliver jeg af og til mødt med netop samme spørgsmål fra erhvervsdrivende, hvorfor jeg også har noteret mig dine ydelser, som jeg følgelig vil gøre brug af, hvis behovet viser sig.

Jeg er selvfølgelig interesseret i yderligere materiale, udover hvad der fremgår ag hjemmesiden Big Smile

Med venlig hilsen

Tilmeldt 22. Jul 08
Skrevet kl. 00:27

Hej Tonny.

Kan du evt. sende mig en e-mail på tm@virksomhedsguide.net og jeg skal gerne fremsende yderligere materiale.

Tak.

Mvh Thor

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:56

Hej Thor

Har netop sendt en PM.

Hilsen

Tilmeldt 22. Jul 08
Skrevet kl. 00:44

Hej,

Af Jer der har været igennem et forløb med kapitalfremskaffelse, hvilke erfaringer har I så draget og hvor ønsker I evt. forbedringer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)