Jeg har netop erhvervet 9 domæner, som uden tvivl kan få millioner af hits hvis det sættes op på den rigtige måde.
Det er domæner der omhandler Susan Boyle.
Er der nogen hardcore folk der kan være behjælpelige?
Er det linkkatalog eller skal man finde nogen der interesserer sig for mode og Susan Boyle eller?
Jeg er villig til at gå langt for deling af en evt profit med den/de rigtige (dog ikke på domænerne i sig selv) på den indtjening der kunne komme via trafik/affiliate programmer osv osv..
Nogen interesserede som har referencer, ved Nicolaj er hardcore, men ved ikke om han er det på udenlandske ting.
Hvis du har ejerskabet over det hele, så er det nok ikke så meget ved :)
Hej Mathias
Hvordan skal det forstås?
Skal det forstås derhen, at hvis nogen vil købe domænerne så skulle man dele med dem? Det er ikke nok at der via millioner af hits kan komme en indtjening som man deler med den der var hurtigst og fik id+een eller?
Jeg mener bare at hvis du lige pludselig beslutter dig for at ville bruge dine domæne navne anderledes eller sælge dem, er det lidt surt at have brugt mange hundrede timer på artikler, linkbuilding, design, seo, osv. :)
Ellers lyder det som et rigtigt spændende projekt du har der Lagersalg123. :)
Jeg mener bare at hvis du lige pludselig beslutter dig for at ville bruge dine domæne navne anderledes eller sælge dem, er det lidt surt at have brugt mange hundrede timer på artikler, linkbuilding, design, seo, osv. :)
Ellers lyder det som et rigtigt spændende projekt du har der Lagersalg123. :)
Ok så er jeg med, ja den betragtning er jeg med på, og der kunne man sagtens aftale sig ud af tingene, for klart der ikke skal være nogen der er til grin for deres indsats.
Jeg fatter heller ikke de ikke var taget, men jeg var heldig, kan se at der efterfølgende er registreret en del med samme ordlyd under andre domæner.