Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cool skins til laptops, Iphones og Ipods

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du træt af din grå gadget?
Det er alligevel ikke så fedt, at have en Iphone, der er magen til alle andres.

Hos www.coolskins.dk kan du give din gadget et unikt udtryk og design, der matcher netop det som du synes er fedt. Vi fremstiller til alle størrelser laptops, macs og Ipods.

Du kan også få dit eget design eller firmalogo på dit skin. Der er naturligvis ikke noget minimumsantal.

Vores skins bliver fremstillet enkeltvis i et 3M PVC plast, der sikrer mod ridser, UV-lys og skidt.
Se vores store udvalg på www.coolskins.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 05:12

Flot hjemmeside! Jeg vil anbefale Jer at sælge Jeres varer igennem nogle af de danske affiliatenetværk, hvor I afregner med en procentdel af salget. Jeg tror helt sikkert der er et marked for Jeres produkt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 07:33

Der er skam et marked og det er ret stort, dog endnu ikke i danmark endnu..

Men rent design messigt skal i nok oppe jer lidt for at kunne tilbyde en konkurrence til de store sider fra udlandet. Er dog enig i at affiliate sikkert ville give jer rigtig godt.

se design fra konkurrent her

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 08:03

Jeg tror ikke nødvendigvis at den almene forbruger forstår "iPod Nano 3rd Gen."

Jeg tror du skal gentænke din navigation omkring de forskellige versioner

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Skrevet kl. 09:47

Tak for kommentarerne.

Vi har bestemt overvejet et affiliate netværk. Som I nævner, så er det oplagt med en affiliate bonus og billeder af produktet i sig selv skal nok skabe nysgerrighed. Det ser vi hvertfald på Facebook, hvor CPM slår klart CPC. Jeg vil se nærmere på Tradedoubler eller PartnerAds ved nærmeste lejlighed.

Det er klart, at Rom ikke blev bygget på en dag og det står klart for os, at det sværeste er at opbygge en database med gode designs fra designere med rimelige økonomiske forventninger. Det er der naturligvis råd for og man kunne gå i alliance med "en af de store internationale".
Vi kunne også støvsyge DeviantArt.com eller lignende steder, men rettighederne skal være i orden.

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Skrevet kl. 09:48

Tak for kommentarerne - de er værdsatte.

Vi har bestemt overvejet et affiliate netværk. Som I nævner, så er det oplagt med en affiliate bonus og billeder af produktet i sig selv skal nok skabe nysgerrighed. Det ser vi hvertfald på Facebook, hvor CPM slår klart CPC. Jeg vil se nærmere på Tradedoubler eller PartnerAds ved nærmeste lejlighed.

Det er klart, at Rom ikke blev bygget på en dag og det står klart for os, at det sværeste er at opbygge en database med gode designs fra designere med rimelige økonomiske forventninger. Det er der naturligvis råd for og man kunne gå i alliance med "en af de store internationale".
Vi kunne også støvsyge DeviantArt.com eller lignende steder, men rettighederne skal være i orden.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 19:16

Det virker som en rigtig spændende webshop!

Jeg er enig i det, som de andre siger. Det er nogle gode forslag, som de er kommet med.

Jeg har personligt ikke hørt så meget om denne type produkter før, og jeg kunne derfor godt tænke mi at høre lidt mere om det. Tror I, at det vil blive populært i Danmark? Er der andre steder i verden, hvor produktet hitter? Og tror I, at der er et fremtidigt marked i Europa for disse produkter - B2C såvel som B2B?

Jeg spørger af ren nysgerrighed Smile

Held og lykke med det!

Mvh Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 14:19

Alexander Langhede Andersen:

Det virker som en rigtig spændende webshop!

Jeg er enig i det, som de andre siger. Det er nogle gode forslag, som de er kommet med.

Jeg har personligt ikke hørt så meget om denne type produkter før, og jeg kunne derfor godt tænke mi at høre lidt mere om det. Tror I, at det vil blive populært i Danmark? Er der andre steder i verden, hvor produktet hitter? Og tror I, at der er et fremtidigt marked i Europa for disse produkter - B2C såvel som B2B?

Jeg spørger af ren nysgerrighed Smile

Held og lykke med det!

Mvh Alexander

Er der ingen, der kan besvare mine spørgsmål?

Mvh Alexander

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:07

---

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:18

Rigtig god side i har fået samlet her... Bliver helt nostalgisk og tænker tilbage på de tidlige nokia år hvor man kunne skifte covers... Nu er det så også muligt, at pryde mit æble med lidt makeup købt her i danmark...

Sidens designs har rigtig mange gode ting synes det er fedt med det grunge baggrund i har valgt... Men synes valgte af font til jeres logo ikke passer særlig godt med det logo i har valgt... Lav det mere stilrent det ville også passe bedre til baggrunden... Det samme gælder med jeres FRI FRAGT tekst... Den passer ikke ind efter min mening...

Valg mulighederne i højre side af designet får designet til at se ufærdigt ud når der ikke er noget padding i venstre side... Leg lidt mere med det og nogen få effekter, så er det bestemt et design man kan huske!

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)