Hej,
Jeg er lige ved at være færdig med seo arbejde for en bekendt jeg har hjulpet´. De har selv lavet siden og vil ike have ændret i deres tekst indhold - der bliver installeret analytics i aften. Men vil gerne lige have lidt feedback på mit arbejde. Siden hedder www.succesliv.dk Jeg har kun arbejdet med Meta Title, Description, Keywords og interne links og urls da de før hed side# Er det forkert at have ens Title, description og keywords på hver side? Der er jo ikke rigtig så meget man kan optimere i forhold til teksten. Der er påbegyndt Linkbuilding - Tilmelding til kataloger og jeg har anbefalet at de skriver nogle gode artikler som kan lægges ud. Jeg har anbefalet dem at de får noget mere tekst, artikler og indhold på deres side som vi så kan optimere med søgeord osv Er der noget jeg mangler at lave eller kunne lave anderledes? |
Kim Bolhøj:Jeg har kun arbejdet med Meta Title, Description, Keywords og interne links og urls da de før hed side# Er det forkert at have ens Title, description og keywords på hver side? Der er jo ikke rigtig så meget man kan optimere i forhold til teksten.
Ja det er forkert, men det du har lavet er da bdre end ingenting, og dermed en start. Ved at have samme title og description, signalerer du til Google og andre søgemaskiner, at alle dine sider handler om et samme. Dermed konkurrerer dine sider internt med hinanden, om at få en god placering på søgninger, og chancen for at Google tilgodeser flere af dine sider, er kraftigt reduceret.
Så unikke titles og descriptions, som relaterer sig til det, som netop dén ene side omhandler, så er du langt bedre stillet.
Jeg har ikke haft tid til at nærstudere dit site, så yderligere forslag vil jeg lade andre om :-)