Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurder mit seo arbejde

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er lige ved at være færdig med seo arbejde for en bekendt jeg har hjulpet´. De har selv lavet siden og vil ike have ændret i deres tekst indhold - der bliver installeret analytics i aften. Men vil gerne lige have lidt feedback på mit arbejde.

Siden hedder www.succesliv.dk

Jeg har kun arbejdet med Meta Title, Description, Keywords og interne links og urls da de før hed side# Er det forkert at have ens Title, description og keywords på hver side? Der er jo ikke rigtig så meget man kan optimere i forhold til teksten.

Der er påbegyndt Linkbuilding - Tilmelding til kataloger og jeg har anbefalet at de skriver nogle gode artikler som kan lægges ud.

Jeg har anbefalet dem at de får noget mere tekst, artikler og indhold på deres side som vi så kan optimere med søgeord osv

Er der noget jeg mangler at lave eller kunne lave anderledes?

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 16:00

Kim Bolhøj:
Jeg har kun arbejdet med Meta Title, Description, Keywords og interne links og urls da de før hed side# Er det forkert at have ens Title, description og keywords på hver side? Der er jo ikke rigtig så meget man kan optimere i forhold til teksten.

Ja det er forkert, men det du har lavet er da bdre end ingenting, og dermed en start. Ved at have samme title og description, signalerer du til Google og andre søgemaskiner, at alle dine sider handler om et samme. Dermed konkurrerer dine sider internt med hinanden, om at få en god placering på søgninger, og chancen for at Google tilgodeser flere af dine sider, er kraftigt reduceret.
Så unikke titles og descriptions, som relaterer sig til det, som netop dén ene side omhandler, så er du langt bedre stillet.

Jeg har ikke haft tid til at nærstudere dit site, så yderligere forslag vil jeg lade andre om :-)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 16:06

Tak for svaret, jeg vil kigge på at lave unikke titles, beskrivelser for hver side.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:14
Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 16:15

Menuen virker desværre ikke :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:16

Mangler h1 titler i teksten , det er næsten skrevet i samme skriftstørrelse alt på siden

lig ind 1- 3 % det valgte søgeord i på siden husk at skrive en lille smule mere end nuværende tekst .

Mange ord gentager sig garanti mv. da teksten på siden er meget kort er der for mange ord der gentager sig , siderne er derved for ens.

Mere tekst lave evt. en blog på siden og lave massevis unikke tekster på hjemmesiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:43

Hej Kim

Den er helt gal med kodningen.

Du eller din programmør bør nok kigge lidt på den html-kode som dit website laver (den kode som browseren og google kigger igennem og læser den hjemmeside via).

Der er umiddelbart på forsiden alene 83 errors og 6 warnings: http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.succesliv.dk%2F

Nogen af dem af værre end andre, men du har ikke sat character encoding - og DET er vigtigt for din SEO (og for de besøgende).

Der er heller ikke sat nogen DOCTYPE - det skal sættes, ellers ved den besøgendes browser ikke hvilke type dokument det er, og hvordan det skal læses.

Med så mange og fatale fejl i html-koderne risikerer du at de besøgende og google slet ikke kan afkode din side ordentligt, og så kan du lave nok så meget SEO uden at det giver nogen effekt.

Det burde være relativt simpelt for din programmør eller webdesigner at tilrette de fleste af de større fejl der er.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person