bowling* ! |
OpretAlt.dk:Jeg synes bestemt en drengrøv skal være udstyret med iphone..:)
Troede kun det var tøser der brugte sådan noget Apple halløj!?
Troede kun det var tøser der brugte sådan noget Apple halløj!? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej Nicolaj, selv ældre mennesker er begyndt bruge iphone.:) Men på den anden side, Nicolaj du er du mobil ekspert..:) |
Ja rigtige drenge skal da ha´ en rigtig mobil |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Skal man ikke til at slås med alle mulige tilladelser for at sælge sprut? |
Popguns.. |
Jeg tror sprut er en dødssejler. Hvis du sælger i den billige ende vil folk alligevel bare købe i supermarkeder Hvis du sælger i den dyre ende vil de deciderede sprutbutikker være billigere og virke mere professionelle.
Gadgets er folk vilde med, der er bare stor konkurrence på det marked allerede. Se om du så vidt muligt kan finde nogle gadgets der ikke allerede er på coolstuff.dk eller gadgets.dk, sådan så din butik også har noget at byde på og ikke står i direkte konkurrence med disse.
Som en foreslog før, drengerøvsture!!! genialt. Få nogle aftaler med forskellige drengerøvssteder (motorcrossbaner, gokart, paintball, kom ud og skyd med real gunz o. lign) og så lav en dedikeret tur til hvert sted en gang om måneden el. lign!
Alt i alt: jeg tror du skal prøve at holde dig væk fra det allerede trivielle (spil, konsoller, computere, etc) for det vil folk hellere købe andre steder alligevel, hvor de sikkert også kan få det billigere. Fokusér på lidt mere specielle og specifikke drengerøvsting. Så kan du også prale af at være center for ultimativ drengerøvning ^^ Held og lykke med det |
Jeg har startet http://excelkursus.com så alle kan blive bedre til Excel. Klik og lær mere nu!