Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis 3D Tegneprogram?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Dino for oplysningerne. Jeg har lige et spørgsmål vedr. frihåndstegning og cirkler - kan jeg tegne i programmet som jeg har lyst? Det lyder jo næsten til at være for godt Wink

Mvh Helle

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yes

Vil meget gerne takke jer for input vedr. gratis tegneprogram. Det er en ren fornøjelse at "lege" med 3-D - så tusind tak for hjælpen Big Smile

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt du fik anbefalet SketchUp, det er det eneste rigtige til formålet. Hvis du skal have mere avanceret udseende på modellerne kan du eksporterer filen til alverdens andre programmer (når du har øvet dig). Bla Blender (måske via MAX fil). Jeg bruger selv 3D MAX til at lægge lys, materialer og lave animationer i, men altid SkechUp til grundfilen.

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arkitekt

Mange tak for oplysningerne, det lyder rigtig spændende. Er det også til prototyper du anvender programmet?

Jeg kan ikke (endnu) lave helt runde ting, er det bare mig, eller kan man ikke det?

Bedste hilsner

Helle

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tegneprogrammet Draw i kontorpakken OpenOffice.org kan også benyttes til 3D-tegninger.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for oplysningen Claus - er det ren frihåndstegning, eller kan man godt tegne kugle runde ting i programmet Smile

Bedste hilsner Helle

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle:
er det ren frihåndstegning, eller kan man godt tegne kugle runde ting i programmet

Det er det sidste. Du har en række grundobjekter, der kan ændres og tilpasses som man har lyst til.

Søg eventuelt på "openoffice draw 3d" på Google.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Tilmeldt 14. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Du kan done loade Solidworks gratis i 3 måneder...

 

Stanley

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan tegne for dig

Hvis det er ?

Send en pb

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres input - nu er jeg ved at være inde i det omtalte tegneprogram...smil...

All the best Helle

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)