Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis 3D Tegneprogram?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Smile

Er der nogle af jer der kender til et godt og brugbart (læs idiot sikker at bruge Wink ) 3D tegneprogram?

Jeg vil meget gerne være fri for at skulle købe mig til det, da det ikke er så tit jeg har brug for det. Når jeg googler på "gratis 3d tegneprogram" dukker der så meget frem, at jeg har svært ved at gennemskue egnetheden af dem.

Programmet må gerne være god til at gengive tegnede idéer Idea så godt som muligt - da jeg ønsker at fremvise tegninger samt prototyper for virksomheder jeg har/får kontakt til.

Sig endelig rent ud, hvis det er umuligt, og om I vil foreslå et købe program. Men første priotet er et Whispergratis

På forhånd tak for hjælpen!

Bedste hilsner Helle

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Helle

Google sketch up er rimelig nemt at lære.

Der er en masse intro videoer som guider dig igennem funktionerne.

 

Dbh

Henrik V,

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle :)

Google Sketchup har jeg brugte til mange ting, har designet det bord jeg sidder ved, og design til relaterede skole opgaver.

Det er let at gå igang med i modsætningen til mange andre 3d programmer og der er en gratis version af det. Ved dog ikke hvor godt det er til at gengive tegnede ideer,

Og en god bonus ved Google Sketchup er at der er mange tutorials(guides)

Tror det er meget indviklet hvis man skal sætte sig ind i større programmer.

http://www.sketchup.google.com/

Mvh. Bjarke Clauson-Kaas

Vh Bjarke.

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Der er også Blender, men det er ikke nemt at lære. Dog er der også mange muligheder for gratis Toturials mange steder.

Daz3D findes der en stribe billige 3D programmer og så er der også Swift 3D som heller ikke er så vanvittig dyrt.

Håber du kan bruge dette til noget.

Mange hilsner:/Thomas

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da helt fantastisk med sådan en flok hjælpsomme Aminoer Big Smile

Jeg glæder mig til at kigge nærmere på de nævnte, og MÅ man spørge om vejledning HVIS man går i stå, i tegneprojektet Embarrassed

Tusind tak!

Helle

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også godt anbefale Google SketchUp

Og du er da velkommen til at spørge om hjælp igen! Big Smile

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtig godt Kevin, jeg vil i morgen kigge på forslagene Smile

...og tak, jeg får måske brug for hjælpen Huh?

Mvh. Helle

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er vist i undertal her.. Big Smile kan man forresten exportere til 3ds i SketchUp..??

Mange hilsner:/Thomas

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trotyl!

Du er ikke spor i undertal, dine forslag vil også blive undersøgt - og tusind tak Big Smile

Mvh Helle

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil absolut anbefale Google Sketchup.

Dog er det ikke et program hvor du kan lave det mest avancerede grafik. Men er udmærket til at visualisere sine ideer hurtigt og enkelt.

Hvis du gerne vil lave meget avanceret grafik skal du nok have fat i 3D studiomax eller lignende. Hvis man er lidt "pirate" kan man også få det gratis, og alt andet :-)

 

Tilføj link - gode beskrivelser - ikke spam

Linkarena.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)