Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontooverførsel er det muligt?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg skal snart i gang med min webshop. Da jeg betragter den mest som et forsøg, dvs. lære alle reglerne med moms, skat osv. føler jeg at det er meget at skulle ud og betale 5k bare i opstart for PBS og derefter 500 i oprettelse og 300 om måneden.

Jeg kunne derfor godt tænke mig at vide om det er helt umuligt at drive en virksomhed på kontooverførsler når det drejer sig om B2C.?

Håber i kan hjælpe mig..

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 14:45

Hej Hugtoase,

PayPal betalingsløsning kan være en mulighed. Der kan du modtage betalinger med mange udenlandske kreditkort (Visa, MasterCard osv) uden at skulle betale noget til PBS. Det kræver at have en business account hos PayPal. Se mere her. Ulempen er, at du kan ikke modtage betalinger med Dankort.

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:55

Hvis du bare skal have dankort kan det gøres væsentlig billigere, pbs 1250kr, gateway 1000kr, webhotel 1000kr, 
3250 for første år.

Man kan godt vælge af køre med forudbetaling, men du vil miste mange kunder på det, folk gider det ikke - og det stiller dem væsentlig dårligere end hvis de betaler med kort.

Det kommer meget an på hvilken målgruppe du henvender dig til, hvor attrative dine produkter er, hvor meget konkurrence osv.

En mulighed kunne måske være paypal.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34

Okay, altså syntes også personligt at det ville være bedre med andet end kontooverførsel.

Men som jeg kan læse vil Paypal fungere uden årlige eller månedlige omkostninger men kun koste hver gang der går en transaktion igennem.. Er dette korrekt?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:50

Hugtoase:

Men som jeg kan læse vil Paypal fungere uden årlige eller månedlige omkostninger men kun koste hver gang der går en transaktion igennem.. Er dette korrekt?

Yes ;D

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:53

Har aldrig selv modtaget penge fra paypal, men hvad jeg hører fra andre, er det en dyr løsning pr. transaktion. Mener ikke der er noget månedligt gebyr. Jeg har samtidig hørt at hvis nogen gør en indsigelse, kan de låse pengene fast i din konto, så du altså ikke kan få dem ud, før sagen er afgjort.

Hvis du tror på din idé - og virkelig vil det, så er det bare med at få ansøgt om dankortet, så kan du altid koble de internationale på efterfølgende. 

Fra København S.
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 16:01

Hej,

Dankort er et must når du handler med B2C.

Ejer en webbutik, som jeg dog ikke selv driver, vi tilbyder danske kunder at betale via bankoverførelse det vælger 1 ud af cirka 200 kunder at gøre, desværre for os har vi ud af de senest 10 bank bestillinger kun fået betaling fra 2.

Medmindre dit produkt er unikt, eller rasende billig, vil mange kunder nok søge vidre til den næste butik som tilbyder dankort/kreditkort betaling.

Det var mit indspark :)

DBH Martin, Vinther & Co.

Fra København S.
Tilmeldt 3. Dec 07
Skrevet kl. 16:03

Paypal er stadig ikke så udbredt i Danmark. - Der findes alternativer til PBS på kreditkort - tag kontakt til www.e-pay.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 16:12

Vinther & Co. v/ Martin Vinther:

Paypal er stadig ikke så udbredt i Danmark. - Der findes alternativer til PBS på kreditkort - tag kontakt til www.e-pay.dk

E-pay er en betalingsgateway - det kræver stadig, at man har en PBS-aftale!

Vil ikke anbefale PayPal - størstedelen af almindelige danskere ved ikke, hvad det er, og flere har ikke tiltro til at opgive deres kortoplysninger der.

Så hvis du virkeligt vil have din webshop op at gøre, så få den PBS-aftale og gateway - det er et must.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København S.
Tilmeldt 3. Dec 07
Skrevet kl. 16:17

E-pay er en betalingsgateway - det kræver stadig, at man har en PBS-aftale!

Det er ikke korrekt - Epay tilbyder at kreditkort delen kan indløses via EuroLine - da der ikke er monopol på kreditkort transaktioner.

Dankort - er dog en anden snak, der findes kun PBS

DBH Martin, Vinther & Co.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)