Hej,
Håber i kan hjælpe mig herinde J
Jeg sælger tøj/kjoler og d. 11/12 2009 sælger jeg 2 kjoler til en dame og hun modtager dem d. 16/12 2009 og de er solgt via trendsales over det som kaldes ”trendsales” handel og hun fik 2 par kjoler og 1 par handsker for 1000 kr., slog oven i købet noget af prisen.
Hun skriver så inde på trendsales d. 16/12 at den bare er helt galt og de slet ikke passer og sender også denne mail:
hej Stine XXX
Hun skal bruge en kjole til weekenden og synes hun lyder meget reel på hele hendes måde, og det bøder jeg så for senere.
Vi aftaler hun skal have 2 nye kjoler og derudover skal betale 600 kr. mere for dem i difference, igen giver jeg rabat på portoen, og lover at sende dem til hende med det samme og hun lover det samme, men hun modtager kjolerne d. 19/12 2009, men jeg modtager intet, hverken penge eller kjoler?
Rykker hende for dem og d. 28-12 2009 skriver hun:
hej søde
Og ringer og skriver igen til hende frem til d. 11-01-2010
hej søde
hejsa XXX
Og der sker intet. Siger hun ikke skal sende de kjoler tilbage de 14 dages fortrydelsesret er for længst gået. Og at hun skal overføre de 1000 kr. for kjolerne + de 600 kr. i difference = 1600 kr.
Og gav hende til d. 22-01-2010 at få overført de penge
Så tænker jeg hvad gør jeg lige hun siger jeg nok skal få de penge og at kjolerne er sendt / blevet væk osv. osv. og det kan jeg jo ikke tage ansvar for, skal bare have de 1600 kr. hun skylder.
Ved godt det var så dumt har gjort det nogle gange før så kunden kan nå at få kjolen til festen så det er rigtig ærgerligt for gør det jo helt sikkert aldrig igen.
Kender i nogle advokater der kan skrive et brev til ud fra dette her måske det kunne hjælpe, men det skulle helst heller ikke koste alverden.
Mvh Stine |
Fuck en lorte situation... Og du må nok erkende, at du er blevet taget i rxxxx af en snyder...
Det en advokat skal have i omkostninger for sådan en sag, overstiger langt det beløb, som du har tilgode...
Derfor vil mit råd være, selvom det er mega træls, surt, ærgeligt, irriterende osv, at du glemmer sagen, og kommer videre, og ser dette, som rigtig sure service lære penge...