Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt firma ( Dørmand og vagt )

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer :)

Jeg går med tankerne om og lave et firma hvor jeg lejer dørmænd ud til fester og arrangementer.

Er der nogen her som har erfaring med det eller noget som de kan dele ud af som vil gavne mig mht til opstart osv ?

På forhånd tak.

Mvh Nicolai

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 12:24

Du skal huske at du for at drive dørmandsvirksomhed selv skal have dørmandsudd. og at alle der udføre jobbet har denne udd.

http://www.hrs.dk/hrs.asp?websidefolder=252 her kan du læse om lovkravet og evt. melde dig til kurset

Dressur rytter søger sponsor 

Tilmeldt 18. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:50

Hej Nicolai,

Du skal have en vagtautorisation for at kunne leje dørmænd ud, ikke dørmandskort.

Tænk lige over følgende inden du tager springet:

Hvor mange konkurrenter er der i dit nærområde? (vær præcis - gætværk koster penge!)

Hvad er gennemsnitsprisen: Vil du ligge i den billige, midten eller den dyre ende?

Hvordan kan du adskille dig væsentligt fra dine konkurrenter? - Så kunderne vælger dig, frem for dem?

Det der adskiller bukkene fra fårene i den branche er: KAN DU SÆLGE??
Langt de fleste sikkerhedsselskaber lukker ikke på grund af ringe kundegrundlag, men simpelthen fordi salgsleddet mangler. At være god til at "vagte" eller god til at drive en sikkerehdsvirksomhed er næsten binært. Det væsentligste er, om du kan skaffe kunderne.

Kan du ikke sælge, så lær det før noget andet. Jeg har set adskillige udmærkede vagt- og dørmandsfirmaer lukke, pga. manglede salg (Mit eget første inkl.).

Selv om sikkerhedsbranchen er een af Danmarks hurtigst voksende, så er det også een af dem med flest virksomheder - Set i forhold til befolkningsantal. Der er, sagt på pænt dansk, sindssygt mange konkurrenter derude.

Fra Vanløse
Tilmeldt 26. May 11
Skrevet kl. 20:40

Er der en som kender en henvisning (link) til lovgivningen om ovenstående ?

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:45
Fra Vanløse
Tilmeldt 26. May 11
Skrevet kl. 20:50

Mange tak for hjælpen :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)