Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering/formler i Excel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 3. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kan jeg finde hjælp til formler og programmering i Microsoft Excel?

Jeg har noget lidt avanceret programmering i Excel, og det kunne være rart få noget hjælp. Er der nogen der kender et godt sted at finde hjælp?

Mvh.

Brian Sjøquist

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Scient Data Skrevet kl. 14:00

Tja...
Det er sådan noget jeg lever af, så det skulle vi nok kunne finde ud af.
Vil du have gratis hjælp kan du prøve eksperten.dk

VBA, Office, ASP.NET og XSL fjernundervisningskurser - www.it-fjernundervisning.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:48

Nu ved jeg ikke præcis hvad du søger, men hvis det bare er lidt demo hjælp til at kunne komme igang, kan du evt. tage et kig her, hvor der overfladisk løbes igennem nogen overordnede muligheder:

http://en.wikibooks.org/wiki/Microsoft_Excel_Programming_Recipes

Alternativt skal du nok have fat i en Bog/E-bog hvis du skal meget i dybden med det.

Mvh. Lars

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 16:04

Brian Sjøquist:

Hvor kan jeg finde hjælp til formler og programmering i Microsoft Excel?

Jeg har noget lidt avanceret programmering i Excel, og det kunne være rart få noget hjælp. Er der nogen der kender et godt sted at finde hjælp?

Mvh.

Brian Sjøquist

Hej Brian,

Nu er det  lidt diffust, det du beder om.

Brian Sjøquist:
Jeg har noget lidt avanceret programmering

Avanceret fordi du ikke har programmeringserfaring, eller fordi du har behov for hjælp til en helt specifik problemstilling og ikke har godt kendskab til VBA?

Hvis du har en UseNet reader (f.eks Outlook express) så tag et kig i "microsoft.public.excel.programming"

Hvis ikke, så er der en webudgave her :

http://www.microsoft.com/communities/newsgroups/list/en-us/default.aspx?dg=microsoft.public.excel.programming&cat=en_us_19e6ab45-8feb-4ce1-9a70-1d87d8dfb131&lang=en&cr=us

Hvis du har behov for at lære at programmere først, så skal du nøje overveje om det er tiden værd, i forhold til at betale nogen fra at lave en løsning til dig. Eller så prøv at google  excel vba tutorials.

mvh

Jan

mvh

Jan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)