er efterhånden klar til præsentation for den store omverden - og vores målgruppe der i første omgang er 300.000 aktive fodboldspillere i Danmark.
Kort forklaret er siden et nyt socialt sportsmedie der kan sætte transferværdi på alle fodboldspillere i Danmark, kåre ugens hold i seriepuljer, vise topscorer lister og meget mere.
Hvad syntes i om hjemmesiden generelt?
Hvordan syntes i hjemmesiden klarer følgende opgave?
1. Fodboldspilleren besøger sportsprofil.dk, efter at have hørt om hjemmesiden fra andre i hans klub og vil nu finde sig selv. 2. Fodboldspilleren finder sig selv og vil nu oprette sig og lire sin profil op.
Er der funktioner vi kan tilføje som vil gøre denne proces nemmere/ mere brugervenlig?
Vi er opmærksomme på at vi ikke kan få alle til at forstå idéen, men gerne så mange som muligt. :)
SEO er på vores liste med opgaver inden 1. April hvor vi starter den mere officielle markedsføring af siden.
Alle former for respons på hjemmesiden vil være en stor hjælp for os.
Det er en rigtig god ide. Og det ser spændende ud, jeg tror i ville få god succes med siden! ;)
MEN jeg tænker af ren nysgerrighed hvor pengene kommer fra, altså hvordan ville i tjene penge på siden og være klar til at investere i nye systemer hvis det nu ville blive en mulighed? Det koster jo også lidt med markedsføring.
Tak for respons - de er sq dejligt at folk kan lide idéen :).
Vi taler p.t. med forskellige mulige kommercielle partnere, mht. ekstra kapital osv. Brugerbetaling er i vores optik udelukket, men der kan komme et reklamebanner op i toppen. Først skal vi se om konceptet virker :)
Jeg synes da målgruppen er langt større end selve spillerne - der er rigtig mange som gerne vil følge med i andet end SAS ligaen, og her kan i komme ind og dække via kommentarer fra brugerne om de enkelte kampe. Sikkert mange som vil kunne bruge dette.
Siden er fint opbygget og let overskuelig.
Vedr. annoncering på jeres side, sælger jeg bla. Energibarer, Proteinbarer mv. , og kunne da godt tænke mig at jeres side kunne være interessant for at markedsføre disse produkter.
Du skal være velkommen til at kontakte mig, men som du siger kan det også vente til i ser hvor meget gang der kommer på siden.
Tak for de venlige ord. Ja ligabold har fat i noget rigtigt fedt, og gør et rigtigt godt stykke arbejde. Det er også mit indtryk at vi vil kunne supplere hinanden fint, da der (lidt endnu) er en meget klar opdeling mellem et traditionelt medie med lidt brugeraktivitet som ligabold, og et socialt medie som vores (hvor der da kommer en smule redaktionelt indhold og formidling) - med drive og værdi fra brugergenereret data. At vi så har spillet for meget Football Manager er så en anden sag
Lige præcis. I er inde på samme spor, men Ligabold vil i første omgang ikke være en direkte konkurrent. Du kan jo prøve at præsentere ideen for dem, fordi i mine øjne, er jeres projekt et super godt supplement til det de kan. I kan nok også lære lidt af dem, da det er jo virkelig er lykkedes dem at blive et samtaleemne i alle de små klubber.