Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbreve og Concrete5

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Vi skal til at opsætte en hjemmeside i concrete5 og ønsker en funktion der gør det muligt at udsende nyhedsbreve.

Vi er lidt i tvivl om hvordan og OM det kan lade sig gøre. Kan I hjælpe?

Mange takBig Smile

GLOKAL-Marketing

Fra Voorhout, Holland
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:33

Hvor mange modtagere forventer I at få på jeres nyhedsbrev og hvor tit sender I ud?

(Jeg spørger kun, fordi det måske ikke er den optimale løsning at bruge dit CMS til at udsende nyhedsbreve med)

Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:58

Hej

Kunden er en sportsklub, så antallet afhænger af deres medlemmer.

Det kan vel godt være en del Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:03

Jeg ville umiddelbart kigge på et system der er udviklet specielt med dette formål for øje. Når der skal sendes så forholdsvis mange mails, er det nok mest optimalt!

Fra Voorhout, Holland
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:35

www.ubivox.com  (tidligere eBrev) - prøv at tjekke den.

Du har mulighed for at samle til og frameldinger op på sitet eller som export fra dit cms.

Tilmeldt 2. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Vi har selv forsøgt med flere løsninger i forhold til Concrete5 og udsendelse af nyhedsbreve. Vores bedste resultat blev et eget udviklet interface i kontrolpanelet, hvor siderne af typen nyhedsbrev samles.

Redaktørerne laver nyhedsbrevene som normale sider i Concrete5. Ved udsendelses samles html og css koden, og oversættes til "gammel html", så html mailen kan læses i gmail, thunderbird, outlook osv.

Men selve udsendelse klare andre systemet bedre og hurtigere, vi har en Qmail med Ezmlm til at klare den. Begge Open Source.

Brugerne tilmelder/afmelder sig via en blok på hjemmesiden, og sender derfra en tilmelding i baggrunden til Ezmlm servicen.

På den måde har i et arkiv af nyhedsbreve på hjemmesiden, som der kan refereres til i jeres email, hvis det ikke kan ses korrekt, samtidigt har i indholdet offentligt, så besøgende og Google kan se tidligere udsendte breve.

Håber i kan bruge denne løsning model i forbindelse med jeres webprojekt.

Fra København K
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:20

Ved godt spørgsmålet er et par uger gammelt, men in case andre søger på emnet, så vil jeg give mit besyv:

Jeg ville bruge MailChimp.com og embedde subscribe-formen via en HTML block i C5.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)