Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket gratis CRM system

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino - efter en del søgen og læsen her på siden, er jeg stadig lost ang. hvilket CRM system jeg skal benytte.

 

Jeg skal kun bruge det som enkeltbruger, og det skal være gratis.

Om det er web eller lokalt på min pc er ligegyldigt.

 

Selve programmet skal jeg bruge til håndtering af kunde-info og kontakt historik/detaljer.

Derudover ville det være lækkert med et system der kan håndtere opfølgninger, kampanger (brev/e-mail templates).

 

Jeg arbejder som it-supporter ud til private, så det handler om jeg kan holde styr på mine kunder, og historikken med dem, og derudover følge godt op på mine besøg hos kunden, og evt. sende dem tilbud.

 

En sidste ting jeg godt kunne tænke mig er hvis det er muligt at trække statistik, f.eks. er jeg interesseret i at spørge alle kunder jeg får, hvordan de har fundet frem til mig, så jeg har styr over hvilket marketing der virker.

 

 

Men hvilket system opfylder disse krav, uden at være voldsomt overkill?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt vTiger på et tidspunkt, har ikke rodet med det så hvor meget det kan ved jeg desværre ikke, men det er vidst rimelig avanceret syntes jeg det ser ud til, men bedst af alt det er grais.

http://www.vtiger.com/index.php

 

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:

Jeg fandt vTiger på et tidspunkt, har ikke rodet med det så hvor meget det kan ved jeg desværre ikke, men det er vidst rimelig avanceret syntes jeg det ser ud til, men bedst af alt det er grais.

http://www.vtiger.com/index.php

ye, jeg har faktisk en tab åben med deres demo - jeg synes bare det ser voldsomt forvirrende ud, det virker lidt som om den kan alt alt for meget

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

præcis. det er rimelig avanceret :D kender desværre ikke til det.

Men syntes jeg ville give dig linket hvis du ikke havde set det system.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

må se lidt på http://www.openemm.org/

but well du har vel stats på din webserver . så du kan se hvor trafiken kommer fra ?

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

peter degn:

må se lidt på http://www.openemm.org/

but well du har vel stats på din webserver . så du kan se hvor trafiken kommer fra ?

 

Jep jeg har analytics til at kører - men jeg laver også reklamer offline, hvor jeg forventer at få de fleste kunder fra.

 

Men jeg kigger lige på OpenEMM, det ser spændende ud :)

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan installere Google Analytics på dit webhotel til at tracke statistik. Til prisen (GRATIS!) tror jeg ikke man kan finde noget der bedre ;-)

Ved ikke helt om du tænkte at det skule kunne spille sammen med CRM-systemet, men ellers er det i hvert fald et super værktøj.

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart anbefale vtiger. Du lærer hurtigt at "overse" de funktioner du ikke skal bruge. Det er et opensource spinoff af SugarCRM så vidt jeg huske, så de to burde være noget nær identiske.

FreeCRM har jeg selv forsøgt at arbejde med på et tidspunkt, men vendte hurtigt tilbage til vtiger. Det er bare mere "lækkert", og nogle af de funktioner man ikke mener man har brug for, viser sig faktisk hen ad vejen at være særdeles brugbare. Det gjorde de i hvert fald i mit tilfælde ;-)

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes

Vi har et CRM system som du bør kigge lidt nærmere på. Det løser nemlig præcis det du efterspørger også er det overhovedet ikke advanceret.

Jeg vil foreslå at du ringer til os på: 7362 8400

Vi har et spændende forslag til dig

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)