Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket gratis CRM system

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino - efter en del søgen og læsen her på siden, er jeg stadig lost ang. hvilket CRM system jeg skal benytte.

 

Jeg skal kun bruge det som enkeltbruger, og det skal være gratis.

Om det er web eller lokalt på min pc er ligegyldigt.

 

Selve programmet skal jeg bruge til håndtering af kunde-info og kontakt historik/detaljer.

Derudover ville det være lækkert med et system der kan håndtere opfølgninger, kampanger (brev/e-mail templates).

 

Jeg arbejder som it-supporter ud til private, så det handler om jeg kan holde styr på mine kunder, og historikken med dem, og derudover følge godt op på mine besøg hos kunden, og evt. sende dem tilbud.

 

En sidste ting jeg godt kunne tænke mig er hvis det er muligt at trække statistik, f.eks. er jeg interesseret i at spørge alle kunder jeg får, hvordan de har fundet frem til mig, så jeg har styr over hvilket marketing der virker.

 

 

Men hvilket system opfylder disse krav, uden at være voldsomt overkill?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt vTiger på et tidspunkt, har ikke rodet med det så hvor meget det kan ved jeg desværre ikke, men det er vidst rimelig avanceret syntes jeg det ser ud til, men bedst af alt det er grais.

http://www.vtiger.com/index.php

 

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:

Jeg fandt vTiger på et tidspunkt, har ikke rodet med det så hvor meget det kan ved jeg desværre ikke, men det er vidst rimelig avanceret syntes jeg det ser ud til, men bedst af alt det er grais.

http://www.vtiger.com/index.php