Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sider til indkøbspris bla. 6L.dk, bilside.dk, dommedag.dk, godkarma.dk, gummiged.dk, indtjening.dk, riffel.dk

Side 9 ud af 15 (141 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
Latterlig kommentar. Det drejer sig om hvad der bliver skrevet og tilbudt, men betyder bare at alle der ikke kan se hvad overskriften står for og teksten i trådstarterens indlæg, er tilhængere af at man ikke holder det skrevne ord, og derfor ikke er til at stole på.

Ja du læser at han bekræfter at Lagersalg123 - JEN har første ret på købet af alle domænerne og at ifl. aftaleloven står der også at Lagersalg123 - JEN har ret til dem.

Lagersalg123 - JEN:
God moral - fortsæt endelig med det - det er åbenlyst for enhver og heldigivs på Google, hvem der ikke vil stå ved sine tilbud og mener at tilbud kan gradbøjes hvis man selv får mere ud af det.

Ja Jeg tror Google taler godt for nogen og dårligt for andre, hvor tror du selv du er placeret? får du ikke din vilje begynder du at true med Advokat og tuder over 8 "sølle" domæner.. Sry to say it, men jeg havde sku valgt dig fra.

og så lige til slut, han har ikke afgjort noget endnu, så du kan stadigvæk kæmpe med dine advokat trusler m.m og se om det hjælper yderligere.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 16:32

Synes det er latterligt at se ''voksne'' folk kommer op at skændes over dette :)

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:37

Dårlig stil at ændre dit oprindelige tilbud trådstarter. No

Mvh

Jesper

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:39

Ville det ikke være passende at lade tråden stå her :-). Det virker ret nytteløst at køre diskussionen længere ud :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:39

Så du mener at den ubudspris som står en en boligannonce er bindende, uden at sælger har underskrevet en købsaftale?.

Vi er ikke i tvivl om at du ikke har ret, men vi beklager at vores tekst overhovedet har kunne misforståes. Vi synes nu nok at formuleringen "Som udgangspunkt koster siderne... " er en meget åben formulering. Men det er måske problemet formuleringen har været for åben og ikke præsis nok.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:39

Sebastian Krausing:

Synes det er latterligt at se ''voksne'' folk kommer op at skændes over dette :)

Jo det har du ret i, men det viser bare hvordan samfundet har udviklet sig.

Det er åbenlyst for enhver normalt tænkende, at hvis man tilbyder noget til indkøbspris (her domæne+hostingomkostninger) og 2.500 ialt, så er det prisen. Alt andet er fusk og humbug, og dem der ikke kan/vil støtte om det har en flossen moral.

Jeg holder mig klart tilbage med øgenavne m.v., da jeg ikke har det behov, men det indikerer helt klart hvem man kan tage seriøst og ikke kan.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42

Casper:

Ville det ikke være passende at lade tråden stå her :-). Det virker ret nytteløst at køre diskussionen længere ud :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Nemlig. Nu kører det vist lidt i selvsving Yes

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:44

knudw:

Så du mener at den ubudspris som står en en boligannonce er bindende, uden at sælger har underskrevet en købsaftale?.

Vi er ikke i tvivl om at du ikke har ret, men vi beklager at vores tekst overhovedet har kunne misforståes. Vi synes nu nok at formuleringen "Som udgangspunkt koster siderne... " er en meget åben formulering. Men det er måske problemet formuleringen har været for åben og ikke præsis nok.

Og så glemt du lige ligesom alle de andre kloge hoveder, teksten der fik en til at komme ind i tråden,...SIDER TIL INDKØBSPRIS:..

Useriøst.

MEN sælg bare til de andre, jeg gør ikke mere ved det. Jeg kan kun konstatere at der her i denne tråd desværre er en lille gruppe platugler, ud af mange fornuftige, uden moral.

Jeg trækker hermed mit bud tilbage.

Køb ren argan olie her

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 16:50

"MEN sælg bare til de andre, jeg gør ikke mere ved det. Jeg kan kun konstatere at der her i denne tråd desværre er en lille gruppe platugler, ud af mange fornuftige, uden moral.

Jeg trækker hermed mit bud tilbage."

Så nu er man en platugle fordi man ikke er enig med dig? og nu ved du hvem du ikke vil lægge penge ved, retsager og advokater...... du er bindegal...   spørgsmålet er hvem der gider at handle med dig.. og husk lige du selv startede det her op med at angribe aminoer som tolkede udbuddet præcis som størstedelen i den her tråd har gjort...    ufatteligt man kan blive så bitter !

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 17:04

Dennis Nielsen:

"MEN sælg bare til de andre, jeg gør ikke mere ved det. Jeg kan kun konstatere at der her i denne tråd desværre er en lille gruppe platugler, ud af mange fornuftige, uden moral.

Jeg trækker hermed mit bud tilbage."

Så nu er man en platugle fordi man ikke er enig med dig? og nu ved du hvem du ikke vil lægge penge ved, retsager og advokater...... du er bindegal...  

Dennis Nielsen:
spørgsmålet er hvem der gider at handle med dig..
og husk lige du selv startede det her op med at angribe aminoer som tolkede udbuddet præcis som størstedelen i den her tråd har gjort...    ufatteligt man kan blive så bitter !

Jeg fastholder det er plat at tilbyde noget til indkøbspris og ikke vil sælge det.

Jeg fastholder at det er plat andre ikke accepterer køen.

Jeg fastholder som jeg skrev til dig, at havde du budt før mig, så var alt ok, men det tror jeg ikke du har.

Dennis Nielsen:
spørgsmålet er hvem der gider at handle med dig

Jamen jeg skriver dig bare på listen over folk der ikke måtte ønske at få betalinger for ydelser, jeg kunne da ikke drømme om at tigge dig om at tage imod mine penge, hvis du altså skulle have en vare eller ydelse jeg havde brug for.

Dennis Nielsen:
angribe aminoer

Nu var det ikke Aminoer jeg angreb, og jeg har ikke angrebet nogen iøvrigt. Der findes mange rigtigt gode og flinke Aminoer, heldigvis, og så er der en håndfuld eller mere man ikke skal samarbejde med, sådan er den virkelige verden jo også..

IØVRIGT..bitter er jeg aldrig - det er et spørgsmål om moral, og der kan man se hvem der har moral og hvem der støtter fusk og humbug med tillokkende tekst om en vare, man så ikke vil sælge til den udbudte pris.

Køb ren argan olie her

Side 9 ud af 15 (141 indlæg)