"MEN sælg bare til de andre, jeg gør ikke mere ved det. Jeg kan kun konstatere at der her i denne tråd desværre er en lille gruppe platugler, ud af mange fornuftige, uden moral.
Jeg trækker hermed mit bud tilbage."
Så nu er man en platugle fordi man ikke er enig med dig? og nu ved du hvem du ikke vil lægge penge ved, retsager og advokater...... du er bindegal...
spørgsmålet er hvem der gider at handle med dig..
og husk lige du selv startede det her op med at angribe aminoer som tolkede udbuddet præcis som størstedelen i den her tråd har gjort... ufatteligt man kan blive så bitter !
Jeg fastholder det er plat at tilbyde noget til indkøbspris og ikke vil sælge det.
Jeg fastholder at det er plat andre ikke accepterer køen.
Jeg fastholder som jeg skrev til dig, at havde du budt før mig, så var alt ok, men det tror jeg ikke du har.
spørgsmålet er hvem der gider at handle med dig
Jamen jeg skriver dig bare på listen over folk der ikke måtte ønske at få betalinger for ydelser, jeg kunne da ikke drømme om at tigge dig om at tage imod mine penge, hvis du altså skulle have en vare eller ydelse jeg havde brug for.
angribe aminoer
Nu var det ikke Aminoer jeg angreb, og jeg har ikke angrebet nogen iøvrigt. Der findes mange rigtigt gode og flinke Aminoer, heldigvis, og så er der en håndfuld eller mere man ikke skal samarbejde med, sådan er den virkelige verden jo også..
IØVRIGT..bitter er jeg aldrig - det er et spørgsmål om moral, og der kan man se hvem der har moral og hvem der støtter fusk og humbug med tillokkende tekst om en vare, man så ikke vil sælge til den udbudte pris.