Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sider til indkøbspris bla. 6L.dk, bilside.dk, dommedag.dk, godkarma.dk, gummiged.dk, indtjening.dk, riffel.dk

Side 8 ud af 15 (141 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad blev der lige af den gode, flinke, rare og høflige tone der normalt bruges her på Amino?

Den gik da godt nok 100% fløjten i denne tråd! Angry

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Der er tilsyneladende stor  interesse for at give tilbud på enkelte sider, så der åbnes for det. Men undgangspunkt er at vi skal spare tid, så små bud på 1 eller 2 sider har ingen interesse. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:50

Skal vi så komme med bud her i tråden eller pr. PM? Og du vil vel godt sælge ét domæne af gange, hvois prisen er ok, eller? Og hvornår tages salgsbeslutningen?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders Christensen:

Hvad blev der lige af den gode, flinke, rare og høflige tone der normalt bruges her på Amino?

Velkommen i 1.B Skype-Giggle

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:16

Anders Christensen:

DET skal jeg sige dig...det skete da trådstarter indrykker en annonce med salg han ikke vil stå ved og jeg er meget tæt på at tage kontakt til advokat.

Det kan ikke misforstås at der står siderne sælges til indkøbspris og at han vil have 100 per stk. ved samlet salg.

USERIØST - men interessant at se kommentarerne, da man ved hvor man ikke skal lægge nogle penge i fremtiden.

Sider til indkøbspris bla. 6L.dk, bilside.dk, dommedag.dk, godka…...
Bemærk!!! Som udgangspunkt koster siderne kun indkøbspris på 100 kr. pr. stk.,hvis alle siderne købes på en gang. Altså 2500 kr. Hvis enkelte skal købes så helt anden pris pr. stk.

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:23

Lagersalg123 - JEN:

Anders Christensen:

DET skal jeg sige dig...det skete da trådstarter indrykker en annonce med salg han ikke vil stå ved og jeg er meget tæt på at tage kontakt til advokat.

Det kan ikke misforstås at der står siderne sælges til indkøbspris og at han vil have 100 per stk. ved samlet salg.

USERIØST - men interessant at se kommentarerne, da man ved hvor man ikke skal lægge nogle penge i fremtiden.

Sider til indkøbspris bla. 6L.dk, bilside.dk…
Bemærk!!! Som udgangspunkt koster siderne ku…

jamen jeg syntes du bare du skal gå den vej så. hvis du er så smålig så kan du ligeså godt lære det den hårde vej :)?

Syntes du har været lidt for meget fremme i skoene, og det er der flere der har prøvet at fortælle dig på en sød måde og så andre på en mere direkte og lidt mere grov måde, men du vil ikke lytte andet end advokat, retssag og du skal nok osv..

Hvis du VIRKELIGT ikke har andet at gå op i så go for it, du burde bare være ude og tjene penge istedet for at hænge dig op i dine 8 brugbare domæner som er jordens undergang som du måske ikke får..

More Money Earning, Less Bitching:)

Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:23

Ja, send en PM. Skæringsdato er midnat i dag.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:24

""Lagersalg:

Sider til indkøbspris bla. 6L.dk, bilside.dk…
Bemærk!!! Som udgangspunkt koster siderne ku…""
Jeg er helt enig i det punkt - ikke seriøst at lægge dette tilbud ind, og så pludselig ændre på betingelserne.
Hvad der juridisk gælder ved jeg ikke, men etisk og moralsk er et ord sku et ord.
Resten af debatten derimod er jo helt hen i skoven - eller som Fashion skriver - i 1 B.
Mvh
Jesper
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26

knudw:

Ja, send en PM. Skæringsdato er midnat i dag.

Har sendt PM

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:28

Bautik:
Hvis du VIRKELIGT ikke har andet at gå op i så go for it, du burde bare være ude og tjene penge istedet for at hænge dig op i dine 8 brugbare domæner som er jordens undergang som du måske ikke får..

Latterlig kommentar. Det drejer sig om hvad der bliver skrevet og tilbudt, men betyder bare at alle der ikke kan se hvad overskriften står for og teksten i trådstarterens indlæg, er tilhængere af at man ikke holder det skrevne ord, og derfor ikke er til at stole på.

God moral - fortsæt endelig med det - det er åbenlyst for enhver og heldigivs på Google, hvem der ikke vil stå ved sine tilbud og mener at tilbud kan gradbøjes hvis man selv får mere ud af det.

Køb ren argan olie her

Side 8 ud af 15 (141 indlæg)