Upti.... læste ikke dit første indlæg ordentlig åbenbart, - jeg blander mig bare lige udenom...:S |
upti... læste ikke lige dit første indlæg ordentligt... Så jeg blander mig bare lige udenom...S
upti... læste ikke lige dit første indlæg ordentligt... Så jeg blander mig bare lige udenom...S |
Hvis du står som ejer af domænet hos DK-hostmaster, kan du vel bare ændre hvilke DNS servere der skal bruges, og flytte dem over til GratisDNS's NS servere. |
Ja, det kan jeg "bare", men det har jeg ikke lyst til :-) Det er nemt for mig at jeg kun skal forholde mig til GratisDNS og har 100% kontrol over domænerne. Fornyelse osv. går alt sammen gennem dem for ikke .DK domæner.... Desuden er der jo så flere billige webhoteller der tilbyder løsningen, så det er jo perfekt for mig. Jeg får hvad jeg ønsker :-) Så jeg er glad |
Jeg vil foreslå netplads.dk som er søsterside til gratisdns.dk - Super stabilt og super billigt. Og mail: mxhotel.dk som også er søsterside. |
Hvad er grunden til at anbefale Unoeuro fremfor ex. One.com, internet123 der giver dejlige google kuponer. Jeg har tidligere haft One.com uden problemer som jeg har kendt til. MVH Jens
|
Det spørgsmål han kommer med er det ikke muligt ;) hos one.com ved ikke med internet123 btw. hvorfor hive sådan et gammelt topic op igen?
|
Med Venlig Hilsen
Kasper Franz
Tråden fremkommer ved at søge på web hotel. Det var ikke DNS spørgsmålet jeg gik efter og må tilstå at jeg ikke læste trådens dato |