Jeg vil da godt bringe min virksomhed på bannen. I MediaMouse trykker vi mange forskellige visitkort for forskellige kunder ud fra deres lige så forskellige ønsker og budget-rammer.
Hej Nanna,
Jeg kan varmt anbefale Jesper og MediaMouse, som jeg havde til at trykke mine seneste visitkort. Fantastisk kvalitet og service.
De bedste hilsner John Nielsen
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Tak for alle de gode tilbagemeldinger. Har tidligere brugt vista print og været godt tilfreds, har bare lyst/behov for noget der er lidt mere eksklusivt.
Jeg kontakter jer der har meldt tilbage og som evt. kunne være interessante til opgaven.
Vil gerne høre fra flere, også hvis I selv har fået lavet det fedeste visitkort.
Jeg giver også mine anbefalinger til Jesper fra Mediamouse - Han leverer super service og kvalitet.
En anden mulighed er også Brokerprint.dk, hvor du definerer din opgave og så får de bedste tilbud fra trykkerier som lever op til en række krav - Et super site.
Jeg har brugt Jesper fra Mediamouse men har intet at sammenligne med - men med de varer han har leveret tvivler jeg stærkt på at jeg nogensinde får noget at sammenligne med.
Jesper får også mine varmeste anbefalinger herfra - faktisk har jeg været så tilfreds at jeg skrev et blogindlæg omkring det at have visitkort og glæden ved at bruge MediaMouse
Jeg er enige med de øvrige, og kan også herfra give mine varmeste anbefalinger til Jesper og Mediamouse! Super lækker kvalitet, og mine visitkort blev virkelig flotte i farverne, hvilket ikke er en garanti da mit logo er mulitfarvet med bløde overgange (kan ses her). Men trykket var bare top kvalitet, og så var der hurtig levering og god vejledning omkring processen..