Jeg arbejder p.t. på mit andet Joomla site, hvor jeg installeret Acajoom Pro og har lidt problemer - både på sitet og mht Acajoom. På selve sitet kan jeg ikke få vist siderne pænt i pdf og de løsningsforslag jeg har fundet på nettet virker ikke. Det er fordi jeg har lavet artikler med tabeller og tabellerne vises ikke i pdf'erne. Mht Acajoom, så kan jeg godt få tilmeld nyhedsbrev boksen op på sitet, men feltet hvor man skal indtaste e-mailadresse mangler - og der er kun en knap, der hedder "change" og klikker man på den, kommer der en boks op hvor man kan administrere sine tilmeldinger. Det er jeg ikke interesseret i - jeg skal bare have en liste over mulige nyhedsbreve og en tilmeld knap. Har søgt løsninger på nettet - har fundet andre med samme problem, men ingen løsninger. Hjæææælp.... Mvh Camilla |
PDF problemet er der ikke andre udveje på end at lave dine egne PDFer og så linke til dem fra et modul f.eks. - eller at lave dit indhold om så PDF generatoren kan fortolke det pænt.
Begge veje medfører betydeligt arbejde jeg vil dog klar anbefale første mulighed - så kan du styre processen og outcome meget mere målrettet (og sørge for at det heller ikke er duplicate content).
I forhold til acaJoom så er den side du leder efter et view i komponeten AcaJoom - det view findes ikke i et modul så det skal laves hvis det er du vil have det. Det tager selvfølgelig noget tid og lave men hvis det er et behov du har kan vi da godt løse opgaven