Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er det ulovligt med omvendte auktioner?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

så kom jeg tilbage fra mødet af .

ja her nede drikker man indtil man har fastsat en pris .

well

men fatter ikke det du skriver. iført mit hoved

så ville jeg sku da altid kun byde 1 krën i forhold til af komme så lavt som muligt.

du kommer da ikke lavere. så hvorfor får ham der har budt 2 kr den så ? . når reste har sagt 1 krën

eller er det mig der har helt misforstådet det her. ?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:06

peter degn:

så kom jeg tilbage fra mødet af .

ja her nede drikker man indtil man har fastsat en pris .

well

men fatter ikke det du skriver. iført mit hoved

så ville jeg sku da altid kun byde 1 krën i forhold til af komme så lavt som muligt.

du kommer da ikke lavere. så hvorfor får ham der har budt 2 kr den så ? . når reste har sagt 1 krën

eller er det mig der har helt misforstådet det her. ?

Laveste unikke bud vinder

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:16

Der findes også auktioner, hvor hvert bud koster fra 2-4 kr (alt efter hvor mange bud man køber af gangen). Når man så byder på en varer, så forøges budprisen med f.esk 10 øre. Højeste bud vinder så.

Dvs hvis vi tager Ipod eksemplet igen, og siger der er 500 bud, og den dermed bliver solgt til 50 kr, så har firmaet bag tjent 500 x 3 kr = 1500 kr + 50 kr = 1550 kr, og varen koster 1000 kr, hvor de sikkert har fået en kækkelig rabat.

Så huset vinder altid, hvis der blot er en tilstrækkelig stor kundeskare...

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 16:23

.. også røg vi ud af topic igen igen.. er det lovligt eller ej, hvis nej - hvorfor?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:54

Jeg kan ikke forestille mig det er ulovligt hvis det ikke koster penge pr. bud :-)... Det kan være du kan finde noget interessant her: http://www.dr.dk/DR1/kontant/2006/02/28104754.htm i bunden, selvom det er en gammel historie.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:06

Jes:

.. også røg vi ud af topic igen igen.. er det lovligt eller ej, hvis nej - hvorfor?

Tvivler på det er lovligt, siden alle firmaer ligger enten i UK, på Malta, Sverige eller andre steder udenfor DK...

bidster.com
ziinga.dk
wongo.dk
lavestebud.dk
osv...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:08

Casper:

Jeg kan ikke forestille mig det er ulovligt hvis det ikke koster penge pr. bud :-)... Det kan være du kan finde noget interessant her: http://www.dr.dk/DR1/kontant/2006/02/28104754.htm i bunden, selvom det er en gammel historie.

Hvis det ik koster pr bud, så er det jo ren underskudsforretning for huset...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:13

Fashion-Seller:

Casper:

Har du regnet på tingene? Samlet set giver budene en højere pris per enhed end de kan købes til i butikkerne, da folk betaler en pris for bud, så der er 2 vindere og resten taber.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:17

Jes:

Det er ik lovligt i DK, da det anses som lotteri, når man køber lodder at byde for... Derfor de alle har til huse udenfor DKs grænser...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:19

Lagersalg123 - JEN:

Fashion-Seller:

Casper:

Har du regnet på tingene? Samlet set giver budene en højere pris per enhed end de kan købes til i butikkerne, da folk betaler en pris for bud, så der er 2 vindere og resten taber.

Ja men skriv "Hvis det IK koster pr bud"... For det er nemlig lotteri, og ulovligt i DK...

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)