Hej Amino'er, |
Du mangler nok at oprette en Levering :)
Det bøvlede jeg også lidt med de første par gange... Både Faktura og Levering skal være oprettet - også selvom man fx har valgt ikke at bruge Magento's faktura.
Hej Amino'er, |
BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.
Du mangler nok at oprette en Levering :) Det bøvlede jeg også lidt med de første par gange... Både Faktura og Levering skal være oprettet - også selvom man fx har valgt ikke at bruge Magento's faktura. |
Når min ordre går ind trykker jeg på "Invoice", vælger "Opret levering" under "Leveirng - Detaljer"... Markerer "send emailkopi til kunde" og trykker "Submit invoice". Kunden modtager derefter fakturaen og leveringsmailen. Ordrestatussen er dog stadig "Arbejder" |
BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.
Har præcis det samme problem. Faktura og levering er oprettet men der sker ikke mere. Så jeg er med på en lytter her. |
Birkelund og Jeppe: Hvilke version af ePay-modulet er installeret i jeres Magento´er ? |
Dennis | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning
Seriøs Magentohosting
Så skynd dig at få opgraderet til deres stable version. Det kan med stor sandsynlighed afhjælpe dit problem. |
hvordan gøres det? Når jeg søger i connect manager så finder den ingen nyere versioner? Den version jeg har, er den der som standard følger med hos powerhosting |
Der skulle meget gerne findes en Stable version der hedder 2.0.2.0. |
Vores installationsscript installerer den nyeste stable version som default. ePay er dog set med (beta) moduler i stable-kanalen :-) Birkelund: Prøv at uninstalle epay og så installere igen. Evt. med denne ext.key : magento-community/ePay-stable
|
Dennis | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning
Seriøs Magentohosting