Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende iværksætter gen - ØV!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Brisbane/Fredericia
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

For pokker hvor er det altså svært. Nu har jeg i efterhånden meget lang tid gået rundt og brudt mit hoved. Jeg vil SÅ gerne starte min egen virksomhed, men kan simpelthen ikke finde på hvad jeg skal kaste mig over. Jeg bor i Brisbane i Australien. Her er bor over 2 mio mennesker inden for en radius på 200km, så her er masser af kunder og der kommer ca. 1000 nye tilflyttere til området HVER uge. Samtidig er her masser af små/mindre virksomheder som trives med at sælge alle mulige og umulige produkter

Jeg har været selvstændig i Danmark siden 1996 - med rimelig succes. At overtage og drive en bestående virksomhed, et mindre A/S inden for B2B området er gået OK indtil nu. Det er imidlertid en niche brance i nedgang så derfor er det ikke en option at forsøge det koncept Down Under. 

Jeg har kigget på flere virksomheder, men ikke fundet den rigtige endnu og egentlig vil jeg også helst starte min egen lille biks som jeg kan præge fra starten.

Økonomi osv. er på plads - Jeg mangler "bare" den rigtig ide.

HVIS der nu skulle sidde en deroppe i Danmark, som synes han (eller hun) har det helt rigtige produkt/produktlinie - og som sagtens kan sende en container fra Asien til Australien, når der alligevel skal sendes en til Danmark - så send mig en mail på ubbesenfamily@optusnet.com.au

Jeg venter spændt.....

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:07

Jeg er uddannet coach (hos mindjuice.dk) og kan sagtens coache selvom du bor i den anden ende af verden. Heldigvis for skype mv.

Coaching kan du bruge til mange forskellige ting, blandt andet til at blive bevidst om hvad du brænder for og hvad der forhindrer dig i at springe ud i det, at afklare dine værdier, visioner og mål, at strukturere dine mål og fastholde fokus på dem - uanset hvad der sker, eller at skabe en plan, der sikrer din direkte vej til bedre og hurtigere resultater

Jeg tilbyder i øjeblikket en gratis prøvesession, da det jo ikke er sikkert coaching er det du har brug for, men hvordan skal du vide det uden at have prøvet det? Ydermere har jeg en 100% tilfredshedsgaranti hvis du booker et forløb hos mig (minimum 5 sessioner) - hvis du ikke føler du har fået noget ud af det refunderer jeg det fulde beløb.

Det er mit uforpligtende tilbud til dig,

Med venlig hilsen

Anne Deppe

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er min produkt linie ikke lanceret endnu, men for at hjælpe dig lidt, skal folk nok vide noget mere end bare mulighederne.

Hvad er dine kvalifikationer, alder, salgsresultater etc.

Hvis du er verdens bedste sælger, kanon.
Men hvis du er bange for menneskelig kontakt er den straks sværere.

Er det et samarbejde eller vil du købe en container af det helt rigtige produkt?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24

en dansk bager er en god ide dernede folk er vilde med det. har en der har gjort det.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:34

Der findes uanede muligheder for at gøre forretning den anden vej, har du overvejet det?

Og hvad kender du til?

Køb ren argan olie her

Fra Brisbane/Fredericia
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:52

Jeg har set flere Guds benåede sælgere, som kunne sælge  sand i Sahara, men desværre ikke var i stand til drive en virksomhed. Jeg er "40-some thing" og handels uddannet. Jeg er en typisk all-rounder som kan lidt af hvert. Jeg er på udkig efter et eller flere produkter som kan danne basis for en solid virksomhed. Det kunne være inden for boligindretning, fritid/livsstil,  

Fra København SV
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:11

Har du overvejet noget med dansk/skandinavisk design?!  Dette er blevet meget populært i udlandet både i London og i Warszawa er der kommet butikker med skandinavisk design. Du kan jo sagtens have det som en webshop med boligtilbehør og så udvidere når du ser det går frem ad.

Jeg bliver ret stolt når jeg er i udlandet og ser at dansk og skandinavisk design er så populært. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 15:16

Måske er problemet at du netop hele tiden forventer, at du skal få en idé? Wink

Så i stedet for at gå og pine dig selv med det hele tiden, så prøv at læg det fra dig i en månedes tid - lev livet som det er uden at bekymre dig om at få ideen. 

I mellemtiden kan du tage lidt rundt i området og se hvor der ligger potentiale og behov UDEN at gruble over, hvad din idé skal omhandle. Så skal det nok komme før eller siden ;) 

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra albertslund
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:54

Hej ..

som tidligere beskrevet, så en dansk bager en god idé, eller måske en gerdin dansk pølse vogn ! med kadser og hele pive-tøjet ..  :-)

kender en der gjorde det på mallorca.. han skal ikke tænke på andet end at leve livet nu ; )

Grin med på facebook i Grine Grotten Skype-Giggle

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 17:18

Såfremt du kunne være interesseret i at have retten til at producerer og sælge mit Espalierhus derovre, kan du købe tegning til produktet og produktionsvugge m.m. Du kan se produktet på www.sagdesign.dk.

Du kan kontakte mig på 98311022.

Skulle der være andre der er interesserede er lande som Frankrig, Spanien, Portugal, Italien, Grækenland, Tyskland, m.fl., hvor  det er naturligt at opholde sig udendørs og samtidig opnå Espaliets hygge ønskelig at få kontakt med.

Mvh
Bertil Vrou Thomsen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)