Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årsrapport for nystartet holdingselskab - pris?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. May 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal have lavet årsrapport for mit holdingselskab. Der er pt. kun en postering, og det er købet af halvdelen af et andet selskab.

Jeg har fået et bud på 8.000 kr. fra min revisor, men syntes umiddelbart det lyder af meget.

Hvad syntes I er rimeligt?

vh
Mads 

Fra Voorhout, Holland
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:21

Jeg syntes umiddelbart det er en okey pris. Det er jo ikke antallet af posteringer der afgør arbejdet med udarbejdelse af et officielt årsregnskab. Den ene postering skaber kun mindre arbejde med selv revisionen af selskabet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38

Hej Mads

Jeg synes det er lidt i overkanten, særligt hvis din revisor også er revisor for datterselskabet.

Hvis du ønsker et reelt tilbud kan du lægge den ind på Freelancer og få et bud på opgaven, eller du er velkommen til at sende PB eller PM, hvis du vil have et direkte tilbud.

Med venlig hilsen

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:42

Det lyder måske nok som værende lidt i overkanten men der kan meget vel være tale om en første års pris fordi der er materiale vedr. købet af aktierne i datterselskabet som skal gennemgås og måske en række andre forhold der skal tages højde for i samme forbindelse, men for de efterfølgende år jo.    

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. May 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:05

Tak for input, jeg tager en snak med ham i morgen..

Der er muligvis mere med i det end jeg lige havde regnet med.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)