Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spamside fundet på Amino

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jimi Hove:
Jeg er jo en voksen mand, og en del herinde er ret unge, og derfor typisk ret unuancerede i deres meninger grundet manglende livserfaring.

Jeg tror du skal tage en pause fra amino og komme tilbage med friske øjne, for lige nu skader du dig selv langt mere end nogle andre har skadet dit navn.  

1. Du starter med at generalisere at det er unge som åbenbart ikke kan opføre sig ordenligt. Men i de efterhånden mange år jeg har været på amino har der været flest ældre tosser som er kommet og gået over tiden fordi de ikke kunne finde sig til rette på amino. Selvfølgelig har der da også været en del unge. Men det har nu intet med alderen at gøre om man er moden eller ej.

2. Du ligger voldsomt meget vægt på at amino ødelægger dine placeringer i google. Hvis det er så kritisk for dig at bruge amino til SEO, og du mener amino ikke håndterer tingene korrekt er det som end bare at fjerne dit link i din profil og derefter kan amino overhovedet ikke skade dine placeringer i google længere. Du vil dog altid opleve du kan blive udsat for den slags. 

Selvfølgelig er det rigtig irriterende at blive udsat for den slags ting, men det hjælper ikke noget at svinge beskyldninger ud til højre og venstre.

Tag en pause fra amino, ligesom så mange andre af de mest aktive debattører har gjort igennem tiden og kom tilbage med friske øjne.  

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tygsen

Mine øjne er nu temmelig friske. Hvis du gnider dine øjne selv, vil du se at jeg intet skriver om Amino, men om et par få brugere PÅ Amino

Jeg skriver heller intet om at Amino forværrer mine SERPS, men når jeg bliver udsat for angreb af disse få personer, så bliver min virksomhed skadet.Men det jo ikke Amino`s skyld

Tværtimod går min harme på at netop fordi Amino er så vigtig i min online markedsføring, har jeg ikke råd til at skabe mig " fjender " herinde

Jeg nævner desuden også at Amino er et super forum, det bedste nogensinde for mig. Og når jeg skriver en " del herinde er unge " betyder det jo ikke nødvendigvis en stor del. Det betyder bare en del.

Så dit velmente indlæg er desværre skudt helt ved siden af.

Men nu blev jeg så rodet ud i noget snavs igen, og en større kampagne er vel allerede ved at blive sat i gang imod mig. Da jeg jo tydeligvis hader alle unge mennesker og hele Amino

Og jo ældre mennesker kan godt mentalt befinde sig på et yngre niveau. Det vidst oven i købet på mode. Specielt blandt mænd ( så nu hader han også alle mænd. Ham Jimi altså... hvad skal vi gøre med ham ? )

Jeg besvarer desværre ikke mere her. Men tak for respons

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)