Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spamside fundet på Amino

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her er den. Den er fyldt med skjulte links. Jeg fandt den ved at søge på min egen Amino profil på Google. Min profil er i øvrigt forsvundet Googles indeks. Ville værer rart snart at få den tilbage

. Linket til min profil er også gemt i kildekoden på spamsiden her. Så jeg er nok røget i et spamfilter fra Google.

[link fjernet da bloggen er blevet slettet - af Jacob Rohde]

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:39

Hej Jimi

Tak for det!
Vi kigger på det asap.

Dbh Martin 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:42

Super.

Hvis i så oven i købet også vil slette spamindlægget, kunne det bare være top. Og hvorfor lige mit link har sneget sig ind i hans kildekode, må være et mysterium. Men det gavner nok ikke min profil

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:14

Jeg kan se at jeg også,som den eneste på Amino, er tilføjet som hans ven. Selvfølgelig også med skjulte links. Altså er det enten ret uheldigt, at jeg som det eneste Amino medlem bliver straffet igennem det her, ellers er det et personligt angreb imod mig, da det er tydeligt at Google vil straffe mig for at være med i et bad neighborhood via disse links.

Både hans profil og hans indlæg er dateret til den 20 september 2009. Det passer meget godt med , at det var på samme tidspunkt min e-mail blev misbrugt af en bruger herinde fra , til at sende e-mails ud i mit navn, da jeg desværre var uenig med personen, og hans Amino hangarounds.

Jeg synes ærligt talt , det er ret ærgeligt at der ikke bliver gjort noget ved det her, hverken spamblog eller hans profil bliver slettet.

Desuden må jeg desværre også konstatere at pirateri også har frie tøjler herinde, og at intet bliver gjort. Jeg er jo ikke den eneste der har været udsat for e-mail spoofing, når man tillader sig at have en anden holdning end hackerne.

Så min lyst til at debatere herinde er desværre helt forsvundet, og jeg må nøjes med lidt linkeri.

Men tak for nogle hyggelige samtaler med dem , der kan rumme mere end sig selv

mvh

Jimi Hove

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 16:21

Jeg har slettet brugeren og bloggen.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:27

Tak.

jeg bliver nu desværre stadig nød at holde mine meninger udenfor Amino, da det skader min SEO og øvrig markedsføringsstrategi at blive udsat for hackerangreb af små mennesker herinde fra.

Jeg har sagt tak for hjælpen til alle dem på Amino som har hjulpet mig utrolig meget, og som jeg , helt ærlig, vil være evig taknemmelig over. Men der findes desværre en lille gruppe af personer herinde, som du ikke skal have en anden mening end, med mindre du vil miste al din Amino SEO værdi , via  deres hackerier og e.mail spoofing.

Det har jeg min virksomhed for kær til

Ciao

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:37

Jimi Hove:

Jeg kan se at jeg også,som den eneste på Amino, er tilføjet som hans ven. Selvfølgelig også med skjulte links. Altså er det enten ret uheldigt, at jeg som det eneste Amino medlem bliver straffet igennem det her, ellers er det et personligt angreb imod mig, da det er tydeligt at Google vil straffe mig for at være med i et bad neighborhood via disse links.

Både hans profil og hans indlæg er dateret til den 20 september 2009. Det passer meget godt med , at det var på samme tidspunkt min e-mail blev misbrugt af en bruger herinde fra , til at sende e-mails ud i mit navn, da jeg desværre var uenig med personen, og hans Amino hangarounds.

Jeg synes ærligt talt , det er ret ærgeligt at der ikke bliver gjort noget ved det her, hverken spamblog eller hans profil bliver slettet.

Desuden må jeg desværre også konstatere at pirateri også har frie tøjler herinde, og at intet bliver gjort. Jeg er jo ikke den eneste der har været udsat for e-mail spoofing, når man tillader sig at have en anden holdning end hackerne.

Så min lyst til at debatere herinde er desværre helt forsvundet, og jeg må nøjes med lidt linkeri.

Men tak for nogle hyggelige samtaler med dem , der kan rumme mere end sig selv

mvh

Jimi Hove

Hej Jimi

Nu syntes jeg du her lige vel hård.
Du fortæller om en side på Amino med spam. Jeg sender med det samme siden til en af vores progammører og afventer hans svar, da det er interessant for os at vide hvordan vedkommende evt. har snydt vores system.
Du skriver ingen steder at det har betydning for dig.

Mht. e-mail spoofing, har det intet med os at gøre og det er ikke noget vi kan forhindre. Jeg kan udgive mig for at være Bill Gates på mails og det kan Microsoft heller ikke gøre noget ved.

Din bemærkning om pirateri må du gerne uddybe, den forstår jeg ikke?

Dbh Martin 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:47

Hej Martin

Nej jeg fik ikke understreget ordentligt at det havde betydning for mig at han linker på kryds og tværs til mig og kun mig. Og det er jo ikke Amino`s skyld, at jeg har været udsat for det her. Sådan er det vel bare, når man befinder sig på et forum , hvor der også findes hobbyhackers (pirater) som er mindre bemidlede i almen forståelse for andre end sig selv.

Jeg er jo en voksen mand, og en del herinde er ret unge, og derfor typisk ret unuancerede i deres meninger grundet manglende livserfaring.

Bevares da jeg var 20-25 var jeg en galning (tæt på ), men nu er jeg voksen og kan derfor sjældent finde fodsalg med disse unge mennesker. Og sådan er det . DeMib har jo også sine omgange , da han er også er passioneret, ligesom dig selv. Men jer skal man ikke fucke med , når det handler om hackning. I opdager det nemlig, og kan slå igen.

Men jeg gider bare ikke sidde og spekulere på , hvor mange placeringer jeg mister i SERPS fordi, en eller anden nød fucker med min profil, hver gang jeg skriver et indlæg.

Det var alt. Ikke flere personlige indlæg herinde, men business er jeg altid på udkig efter. Det personlige klarer jeg i privaten.

Bare en lærestreg til mig.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:44

Jimi Hove:

Hej Martin

Nej jeg fik ikke understreget ordentligt at det havde betydning for mig at han linker på kryds og tværs til mig og kun mig. Og det er jo ikke Amino`s skyld, at jeg har været udsat for det her. Sådan er det vel bare, når man befinder sig på et forum , hvor der også findes hobbyhackers (pirater) som er mindre bemidlede i almen forståelse for andre end sig selv.

Jeg er jo en voksen mand, og en del herinde er ret unge, og derfor typisk ret unuancerede i deres meninger grundet manglende livserfaring.

Bevares da jeg var 20-25 var jeg en galning (tæt på ), men nu er jeg voksen og kan derfor sjældent finde fodsalg med disse unge mennesker. Og sådan er det . DeMib har jo også sine omgange , da han er også er passioneret, ligesom dig selv. Men jer skal man ikke fucke med , når det handler om hackning. I opdager det nemlig, og kan slå igen.

Men jeg gider bare ikke sidde og spekulere på , hvor mange placeringer jeg mister i SERPS fordi, en eller anden nød fucker med min profil, hver gang jeg skriver et indlæg.

Det var alt. Ikke flere personlige indlæg herinde, men business er jeg altid på udkig efter. Det personlige klarer jeg i privaten.

Bare en lærestreg til mig.

Det er uendelig sjældent at jeg hører om folk der bliver generet på den måde du beskriver.
Men bevæger man sig rundt på nettet, så er det jo altid risikoen og jeg tror helt ærligt at den er meget mindre på Amino, end den er på andre sites.
Jeg syntes du skal sove på det og se på sagen igen i morgen. Om vi vil det eller ej, så er nettet kommet for at bliver og giver man op over for nogle af det gode muligheder det giver for at lave forretning, så går man i mine øjne glip af meget.

Dbh Martin 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:00

Hej igen

Ja jeg skal nok blive på nettet , og på Amino, og lave forretning. Men mine personlige holdninger til dette og hint, er der lukket ned for.

Skal også nævnes at jeg aldrig har været på et forum, der er så godt og nobelt som Amino. Men der er jo altid de typer, der skal lave ballade. Så det holder jeg mig fra, fra nu af

Nu skal der tjenes penge

Hav det rart

hilsen

Fra ham under radaren

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)