Jeg kan se at jeg også,som den eneste på Amino, er tilføjet som hans ven. Selvfølgelig også med skjulte links. Altså er det enten ret uheldigt, at jeg som det eneste Amino medlem bliver straffet igennem det her, ellers er det et personligt angreb imod mig, da det er tydeligt at Google vil straffe mig for at være med i et bad neighborhood via disse links.
Både hans profil og hans indlæg er dateret til den 20 september 2009. Det passer meget godt med , at det var på samme tidspunkt min e-mail blev misbrugt af en bruger herinde fra , til at sende e-mails ud i mit navn, da jeg desværre var uenig med personen, og hans Amino hangarounds.
Jeg synes ærligt talt , det er ret ærgeligt at der ikke bliver gjort noget ved det her, hverken spamblog eller hans profil bliver slettet.
Desuden må jeg desværre også konstatere at pirateri også har frie tøjler herinde, og at intet bliver gjort. Jeg er jo ikke den eneste der har været udsat for e-mail spoofing, når man tillader sig at have en anden holdning end hackerne.
Så min lyst til at debatere herinde er desværre helt forsvundet, og jeg må nøjes med lidt linkeri.
Men tak for nogle hyggelige samtaler med dem , der kan rumme mere end sig selv
mvh
Jimi Hove