Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg gøre det?.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en ide om et bedre koncept end min konkurrenters virksomhed, de har allerede godt gang i den, og er på vej mod stor business. Men de mangler en ting som jeg mener jeg kan gøre. Er det værd at prøve at kaste mig ud i ideen og gå lige imod dem som konkurrent? Jeg kan jo miste rigtig mange penge på det, men der imod hvis jeg vinder markedet som de har en stor del af, kan jeg og tjene ’’kassen’’ og flytte til Hollywood!

Hvad syntes i?

Mvh. Thomas De Oliveira

ThomasDeOliveira@jubii.dk

28 770 945

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:00

Hej Thomas.

Ud fra din beskrivelse er det jo ret svært at vurdere, hvorvidt du skal satse på din idé. Jeg kan ikke umiddelbart se, hvad du laver, men egentlig er det måske også uden betydning. Det jeg mener man altid skal starte med er at lytte til sin mavefornemmelse. Er den rigtig? Tror du selv på det? Kan du gøre det bedre, end dine konkurrenter, eller er det der motiverer dig i virkeligheden deres succes? Er det succes og Hollywood, der trigger dig eller brænder du så meget for din idé at du faktisk ville gøre det for en beskeden betaling eller endda gratis...?

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

hej thomas, hvis du mener du kan gøre det bedre så er det da bare med at komme igang og begynde at erobre markedsandele fra et allerede eksisterende marked :-)

det har været min strategi da jeg lavede min webshop, og der er kunder nok derude at stjæle fra konkurrenterne :-)

må man spørge nærmere hvad det drejer sig om?

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 22:04

Ja for satan da.. Kom igang! Det kan da overhovedet ikke gå galt Wink

Dbh

Henrik V,

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:08

Jesper Christiansen:

Hej Thomas.

Ud fra din beskrivelse er det jo ret svært at vurdere, hvorvidt du skal satse på din idé. Jeg kan ikke umiddelbart se, hvad du laver, men egentlig er det måske også uden betydning. Det jeg mener man altid skal starte med er at lytte til sin mavefornemmelse. Er den rigtig? Tror du selv på det? Kan du gøre det bedre, end dine konkurrenter, eller er det der motiverer dig i virkeligheden deres succes? Er det succes og Hollywood, der trigger dig eller brænder du så meget for din idé at du faktisk ville gøre det for en beskeden betaling eller endda gratis...?

Drømmen om Hollywood er der selvfølgelig, men den kan vente.

Jeg er klar til at servicere ydelsen meget billigere end konkurrenten, og der med vinde markedsandele.

Jeg har kapitalen til at kunne klare mig et langt stykke hen af vejen inden der behøves at komme overskud på kontoen, og jeg tror så meget på ideen at jeg godt tør løbe en risiko for det.

Mvh. Thomas De Oliveira

28 770 945

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:15

Hvad venter du på...det er da bare med at komme igang så Cool

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:15

Thomas Clausen:

hej thomas, hvis du mener du kan gøre det bedre så er det da bare med at komme igang og begynde at erobre markedsandele fra et allerede eksisterende marked :-)

det har været min strategi da jeg lavede min webshop, og der er kunder nok derude at stjæle fra konkurrenterne :-)

må man spørge nærmere hvad det drejer sig om?

Tak for rådet, det giver et godt spark i den rigtige retning :-)

Jeg kan ikke afsløre for meget endnu omkring projektet, andet end det bliver en hård konkurrence på et stort marked med få virksomheder som dækker markedet.

Mvh. Thomas De Oliveira

28 770 945

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 22:54

Hej Thomas

Jeg synes helt klart at du skulle kaste dig ud i det. Dog pas på at du ikke taber en masse gode, det ville være surt, nu kender jeg dig jo lidt og ved at du nok skal nok rigtig langt :)

Men nu kender jeg også dem du er op i mod rigtig godt og tro mig det har kostet penge sved og tårer til tider også lidt blod :) men de har mange års erfaringer bag sig og ved godt hvad det handler om og de har selv lavet et system hvor de har pressen prisen helt i bund.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:05

Martin :

Hej Thomas

Jeg synes helt klart at du skulle kaste dig ud i det. Dog pas på at du ikke taber en masse gode, det ville være surt, nu kender jeg dig jo lidt og ved at du nok skal nok rigtig langt :)

Men nu kender jeg også dem du er op i mod rigtig godt og tro mig det har kostet penge sved og tårer til tider også lidt blod :) men de har mange års erfaringer bag sig og ved godt hvad det handler om og de har selv lavet et system hvor de har pressen prisen helt i bund.

Tak for rosen.

Ja det er vel en hård branche? :)

Mvh. Thomas De Oliveira

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)