Regnskabsskolen får besøg af Peter Wismer, som er direktør i Winfinans. Han kommer for at fortælle om programmets muligheder, og vi skal bogføre et par testbilag for ved selvsyn at konstatere, om det holder eller falder. Det er et af de programmer, som har eksisteret længe men som vi aldrig rigtig har fået afprøvet. Og alt, hvad der er flerbrugeradgang til uden at det koster det blå ned fra himlen, skal jo tjekkes ud, ikke? Vi kan lige så godt få et hyggeligt netværksarrangement ud af det, så hvis du er interesseret, kan du tilmelde dig her: http://regnskabsskolen.dk/fyraftensmoder - det er den 11. marts 2010 og gratis at deltage i. Tilmelding nødvendig. DBH
|
Hej Annette,
Det lyder interessant jeg har i nedenstående tråd en ERFA-gruppe som forholder sig tiol denne løsning selv anvender jeg stand alone versionen FREEWARE løsningen for en virksomhed hvor jeg er administrator.
Det har hvad der er behov for - og funktionaliteten er stabil - som med alt andet er det en god idee at blive trukket igang af en der har anvendt systemet selv. Så jeg ser frem til et udbytterigt møde !
Ps er der nogen - måske dig Annette - der har brug for bogføringshjælp/undervisningshjælp har jeg pt ledig kapasitet - !
ERFA-med Winfinans !