Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis tips om e-handel!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Elias Sørensen:
Tror nu selv Jesper enten har lavet det eller betalt for at få det lavet, eller købt brugsretten over et tema.

Og bruger man færdige temaer, så er det jo helt op til udvikleren hvilken licens det design er udgivet under.

Ja, og her beder de fleste om at man lader credits stå. Det kan være det ikke er tilfældet her.

Elias Sørensen:
Det er da mærkeligt lige pludselig at begynde at slå ned på ting til højre og venstre når alt hvad manden har gjort er at give en nogle super tips helt gratis (og han kræver endda ikke at man skriver credits til ham på ens side hvis man benytter sig af dem!).

Jeg må gå stærkt ud fra at du røg crack mellem det første du skrev og ovenstående passage. Jeg har på intet tidspunkt udtalt mig om eller kommenteret på hans tilbud. Måske læser du ikke, hvad jeg skriver..

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:50

Hej.

Så lige jeres wordpress diskussion, og jeg har rigtigt nok ikke nogle links på. Dette er gjort helt efter bogen i midt tilfælde, og er bestemt ikke gjort for at nedgøre fx Wordpress eller andre fans, da de har lavet et fantastisk værktøj med en del muligheder.

Det er blot skjult det for at fokusere på vores egen sides indhold, og undgå at lede folk hen på andre (og evt urelevante) hjemmesider. Dog har jeg stadig et Wordpress tag i kildekoden, hvor de teknisk interesserede kan se hvad det er bygget på. Når det så er sagt, har jeg da også tidligere givet en donation til Wordpress gennem Paypal, hvilket jeg synes er helt fair i og med at jeg har fået en del gavn af deres (gratis) system gennem tiden.

Og forresten også tak for de pæne ord Elias, er glad for at du kunne bruge selve indholdet på siden Smile

// Jesper Skov

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 14:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke se hvorfor Jesper skal sidde og forsvare sig selv her, dine beskyldninger (BZR) rammer helt ved siden af.

Du har jo tydeligvis ikke engang sat dig ind i sagen, og siden hvornår er det blevet et krav fra WordPress at man skal skilte med deres navn på sin side?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:10

Gadensgaard:

Jeg kan ikke se hvorfor Jesper skal sidde og forsvare sig selv her, dine beskyldninger (BZR) rammer helt ved siden af.

Du har jo tydeligvis ikke engang sat dig ind i sagen, og siden hvornår er det blevet et krav fra WordPress at man skal skilte med deres navn på sin side?

Hej Karsten Gadensgaard,

Jeg tog fejl til at starte med. Men det ved du jo godt, du har læst hele tråden, ikke? Jeg redigerer det nu, så vi slipper for flere kommentarer fra folk der ikke læser hele tråden, før de svarer.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 15:19

Jeg har læst hele tråden jo (men mon du har læst hele mit navn?), og det ændrer ikke på at din udtalelse var ved siden af fra start af.

Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:24

Hej Jesper

Tak for de gode tips. Deligt at du selv folger KISS-princippet og holder det nemt og overskueligt.

Kontakt mig venligst da jeg godt kunne bruge din ekspertise.

Ser frem til at hoere fra dig.

Mvh.

Christian Buus

Buusco.com

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 12:54

Hej Jesper

Rigtig fine ting du skriver om i din lille guide,  jeg har allerede taget nogle af dine 'tips' til efterretning på min hjemmeside. Vi håber det giver lidt flere ordrer fremover. 

Keep up the good work!

Emil Kroer
TrendGigant 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:27

Tak for jeres kommentarer, godt i kan bruge det til noget Smile

// Jesper Skov

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)