Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis tips om e-handel!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

Så er Userturn blevet lanceret, og i den forbindelse har jeg for noget tid siden skrevet en lille gratis folder. Den indeholder et par tips til jeres netbutik, og kan hentes gratis.

Nogle af jer kender nok til nogle af punkterne der beskrives, men under alle omstændigheder håber jeg i kan lære en smule eller måske få opfrisket et par ting :-)

Læs mere om de 7 gratis tips til en lønsom netbutik her:
http://userturn.dk/blog/gratis-tips-om-e-handel

// Jesper Skov

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:47

Gode tips Yes

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 10:58

Jeg synes det er lidt bob-bob du ikke giver Wordpress credit nogen steder, når du bruger deres system i erhvervsøjemed. Synes jeg ser det oftere og oftere, og jeg synes ikke det er at vise respekt for de mennesker, der bruger tid på at udvikle Wordpress.

Bare lige et tip :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 10:59

Rigtig gode tips du har lagt ud ;)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 11:07

BZR:

Jeg synes det er lidt bob-bob du ikke giver Wordpress credit nogen steder, når du bruger deres system i erhvervsøjemed. Synes jeg ser det oftere og oftere, og jeg synes ikke det er at vise respekt for de mennesker, der bruger tid på at udvikle Wordpress.

Bare lige et tip :-)

Det er de da fuldkommen ligeglade med - i deres showcase linker mange af deres sites ikke tilbage til dem :o)

Men gode tips, Jesper. Tak for dem ;)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 12:22

Elias Sørensen:
Det er de da fuldkommen ligeglade med - i deres showcase linker mange af deres sites ikke tilbage til dem :o)

Du har ret. Hvad så med den person som har lavet hans theme, hvis ikke det er betalt for eller et han selv han har designed. Er det sådan det er?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 12:32

BZR:

Elias Sørensen:

Du har ret. Hvad så med den person som har lavet hans theme, hvis ikke det er betalt for eller et han selv han har designed. Er det sådan det er?

Tror nu selv Jesper enten har lavet det eller betalt for at få det lavet, eller købt brugsretten over et tema.

Og bruger man færdige temaer, så er det jo helt op til udvikleren hvilken licens det design er udgivet under.

Det er da mærkeligt lige pludselig at begynde at slå ned på ting til højre og venstre når alt hvad manden har gjort er at give en nogle super tips helt gratis (og han kræver endda ikke at man skriver credits til ham på ens side hvis man benytter sig af dem!).

Lad os nu holde til tråden i stedet for at starte en unødig diskussion :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Solrød-Strand
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfshoppen.Com Skrevet kl. 12:58

Hej Jesper

Generelt nogle rigtig gode punkter du har valgt at fokusere på - vi mangler fokus på dit første punkt  "Automatisering" af opfølgning på kunderne og skal have mere fokus på det - tror på at det kan løfte mersalget markant.

Med venlig hilsen

www.golfshoppen.com

Danmarks bedste udvalg i golfbolde med logotryk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:08

Mange tak for jeres kommentarer.

S. Hansen:

Hej Jesper

Generelt nogle rigtig gode punkter du har valgt at fokusere på - vi mangler fokus på dit første punkt  "Automatisering" af opfølgning på kunderne og skal have mere fokus på det - tror på at det kan løfte mersalget markant.

Med venlig hilsen

www.golfshoppen.com

Fin shop du har fået op at stå, og et godt udvalg af produkter. Du har helt ret i, at i bør gøre mere ud af jeres troværdighed og samtidige følge op på kunderne, da en del i dag motiveres til køb ud fra blandt andet anmeldelser.

Hvis du sender en mail til mig på mail@jesperskov.dk, så vil jeg gerne lige komme ind på hvordan i kunne gøre det godt i jeres tilfælde. 

// Jesper Skov

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 14:12
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dobbelt.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)