Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online CRM - gratis prøve version

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksættere

Vi har udviklet et CRM system der skal hjælpe virksomheder med en bedre håndtering af deres salgsarbejde.

Systemet henvender sig til store som små virksomheder. Alle er velkomne til at prøve systemet helt gratis

Jeg tillader mig derfor lige at smide et link til vores CRM system Clickmate

www.clickmate.dk

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Astcon Skrevet kl. 10:32

Overvej evt. også at se lidt på Sugarcrm.

Vi bruger selv den gratis/open source version på 3. år nu. Men man kan også købe en hosted version.

Har bla. lavet integartion til vores telefon system så opkald kan laves direkte fra CRM'et :-)

Har også lavet en personsøger som slår person navne op krak, linkedin og facebook og henter billeder og stillings betegnelser.

Freelance konsulent: Claus Lavdal

Speciale: Virksomheds start, Interim Management, projektledelse, coaching

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 08:18

clav:
Har også lavet en personsøger som slår person navne op krak, linkedin og facebook og henter billeder og stillings betegnelser.

Det optimale er jo at koble det op mod f.eks KOB. På den måde kan du branche segmentere eller segmentere geografisk. Det er jo en kanon feature når du skal starte en ny kampagne op.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 09
Fra  Astcon Skrevet kl. 09:24

Helt korrekt.

Der findes gode moduler med integration til NNmarkedsdata til netop det formål.

Men hvis man ikke dyrker så meget opsøgende salg, men har en mere netværks orienteret tilgang, og hvor man bruger diverse sociale medier så er det lidt smart.

Desuden har disse databaser sjælent person navne på alle medarbejder.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 10:53

Ja vi har også lidt kig på NN

Jeg postede en tråd for et par dage siden for at finde ud af hvordan folk finder kunder i opsøgende salg. Der kom en del forskellige svar.

Problemet med en service som NN eller KOB er at det er pokkers dyrt at hente informationer fra dem

Man kan helt sikkert komme langt med at netværke men det tager også rigtig lang tid - så det gælder lige om at finde balancen

Fra Århus
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:01

Nogen der har erfaringer med selv at lave noget i Access...? Eller det er måske for omfattende..? Og er der et sted hvor man kan læse om hvilke informationer der er vigtig i forbindelse med kundekort..?

Kan man få gratis hjælp til at finde frem til det helt rigtige CRM for mig og mit behov..?

Venlig Hilsen Michael

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:12

Hr.Laursen:

Nogen der har erfaringer med selv at lave noget i Access...? Eller det er måske for omfattende..?

For en enkeltmandsvirksomhed kan man komme langt med excel eller andre småting, men lige så snart man er mere end en person bliver videndeling en udfordring med sådan en løsning.

Der kommer et rigtigt crmsystem så ind i billedet.

Det findes som tidligere nævnt til priser fra gratis til "meget dyrt" alt efter behov.

Men få en demo af de systemer du finder spændende og tag en beslutning ud fra dine behov.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:24

Tak for det hurtige svar ;-) Det kalder man jo Service...

Hvor omfattende er CRM systemer er det at forveksle med ERP-systemer som Navision, Axapta eller Baan...?

Jeg arbejder nemlig for en salgs virksomhed hvor det meste forgår på papskiver... det skulle jeg gerne have på IT..  og der er ca 30 sælgere og stigende så det kræver nok lidt mere end hvad office-pakken tilbyder.. ;-)

Men jeg må vel bare i gang med at teste...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:32

Hr.Laursen:

Tak for det hurtige svar ;-) Det kalder man jo Service...

Hvor omfattende er CRM systemer er det at forveksle med ERP-systemer som Navision, Axapta eller Baan...?

Uh, det er svært at sige sådan uden videre, der findes meget enkle og brugervenlige systemer der kan det basale med kundekartotek, kontakthistorik op opfølgninger og videre over til dem eget store økonomisystemer der kan alt muligt fancy (som mange dog aldrig får brugt)

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil prøve vores crmsystem.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 09
Fra  Astcon Skrevet kl. 22:47

Ja eller prøv sugarcrm gratis

Jeg vil forslå at du begynder af afdække hvad I vil gøre anderledes og hvad målet er.

og helst lidt mere en "få styr på vores kontakter (på IT)"

Brug disse procedure, kampagne metoder, forretningsgange til at matche CRM system

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)