Har også lavet en personsøger som slår person navne op krak, linkedin og facebook og henter billeder og stillings betegnelser.
Det optimale er jo at koble det op mod f.eks KOB. På den måde kan du branche segmentere eller segmentere geografisk. Det er jo en kanon feature når du skal starte en ny kampagne op.
Der findes gode moduler med integration til NNmarkedsdata til netop det formål.
Men hvis man ikke dyrker så meget opsøgende salg, men har en mere netværks orienteret tilgang, og hvor man bruger diversesociale medier så er det lidt smart.
Desuden har disse databaser sjælent person navne på alle medarbejder.
Nogen der har erfaringer med selv at lave noget i Access...? Eller det er måske for omfattende..? Og er der et sted hvor man kan læse om hvilke informationer der er vigtig i forbindelse med kundekort..?
Kan man få gratis hjælp til at finde frem til det helt rigtige CRM for mig og mit behov..?
Nogen der har erfaringer med selv at lave noget i Access...? Eller det er måske for omfattende..?
For en enkeltmandsvirksomhed kan man komme langt med excel eller andre småting, men lige så snart man er mere end en person bliver videndeling en udfordring med sådan en løsning.
Der kommer et rigtigt crmsystem så ind i billedet.
Det findes som tidligere nævnt til priser fra gratis til "meget dyrt" alt efter behov.
Men få en demo af de systemer du finder spændende og tag en beslutning ud fra dine behov.
Tak for det hurtige svar ;-) Det kalder man jo Service...
Hvor omfattende er CRM systemer er det at forveksle med ERP-systemer som Navision, Axapta eller Baan...?
Jeg arbejder nemlig for en salgs virksomhed hvor det meste forgår på papskiver... det skulle jeg gerne have på IT.. og der er ca 30 sælgere og stigende så det kræver nok lidt mere end hvad office-pakken tilbyder.. ;-)
Tak for det hurtige svar ;-) Det kalder man jo Service...
Hvor omfattende er CRM systemer er det at forveksle med ERP-systemer som Navision, Axapta eller Baan...?
Uh, det er svært at sige sådan uden videre, der findes meget enkle og brugervenlige systemer der kan det basale med kundekartotek, kontakthistorik op opfølgninger og videre over til dem eget store økonomisystemer der kan alt muligt fancy (som mange dog aldrig får brugt)
Du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil prøve vores crmsystem.