Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende Google-indeksering

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vitality Source:

hvor længe kan man vente på en sådan opdatereing??

Det ved jeg ikke, men denne Amino tråd rykker sikkert snart forbi og skubber din gamle omtale længere ned.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:40

Ja, links herinde fra er magtfulde...:)

Men hvis begge sider er dine, kan du jo benytte den til at linkbuilde til nogle af undersiderne på det nye site, så vil de med garanti hurtigere blive indekseret også.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 21:49

Koludabyg:

Ja, links herinde fra er magtfulde...:)

Men hvis begge sider er dine, kan du jo benytte den til at linkbuilde til nogle af undersiderne på det nye site, så vil de med garanti hurtigere blive indekseret også.

Gad vide, hvor magtfulde de er.. 

Kan de bringe domæner tilbage fra de døde :) Banned #1 og Banned #2

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 21:51

Michael Grove:

Jacob Ipsen:

jeg har pt ventet 6 dage siden mit nye site(www.ngg-int.com) blev lagt op.
der er så visdt jeg ved ikke andet at gøre end at slå lidt koldt vand i blodet.

men det skulle hjælpe at Blogge(aminoe) osv... jo fler indexerede sider der pejer på dit site jo før kommer den forbi... :)

flot site by the way !

Din side er da indexeret? Se her.

Joohhh eller NÆ dette er det gamle site, og kæmper en brav kamp med google om at få den til at læse det nye :)

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 21:54

Ja, begge sider er mine.

Lyder fornuftigt at linkbuilde til undersiderne fra min oprindelige side!

Og Nicolaj - jeg var ikke klar over at gamle sider blev skubbet ned - troede de forsvandt...man skal tænke sig lidt om ifh til hvad man skriver/foretager sig på sine sites..:)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:57

Vitality Source:

Og Nicolaj - jeg var ikke klar over at gamle sider blev skubbet ned - troede de forsvandt...man skal tænke sig lidt om ifh til hvad man skriver/foretager sig på sine sites..:)

De forsvinder også på et tidspunkt, det jeg mener er at denne tråd rimelig hurtigt overhaler den anden side og hvis du skriver nogle indlæg på andre hjemmesider, så vil de sikkert også overhale. På den måde kan du selv styre den gamle side ud af side 1 på Google, sikkert også hurtigere end den forsvinder af sig selv.

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 22:02

Nicolaj:

Vitality Source:

De forsvinder også på et tidspunkt, det jeg mener er at denne tråd rimelig hurtigt overhaler den anden side og hvis du skriver nogle indlæg på andre hjemmesider, så vil de sikkert også overhale. På den måde kan du selv styre den gamle side ud af side 1 på Google, sikkert også hurtigere end den forsvinder af sig selv.

Okay - det er rart at vide.

Iøvrigt ligger jeg allerede(?) nummer 2 på en søgning på "biodynamisk babymad" som var et af mine allervigtigste keywords...det bør jeg vel være lidt stolt af...!? :)

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:08

du ligger også nr 2 hos mig på "biodynamisk babymad"
det er flot ! helt sikker noget du skal være stolt af !

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:09

Vitality Source:

Iøvrigt ligger jeg allerede(?) nummer 2 på en søgning på "biodynamisk babymad" som var et af mine allervigtigste keywords...det bør jeg vel være lidt stolt af...!? :)

Ja, men resultatet er ikke stabilt her i starten. Google skal lige finde din rette placering Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:11

Vitality Source:

Kommer nok an på konkurrencen, hvor mange mon søger på biodynamisk babymad...;)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)