Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig tøj producent fra udlandet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kender du nogle webadresser på firmaer som syr tøj ( a´la american appaerel), hvor man selv kan sætte sit præg på det og få logomærke i ?

Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Har et par kontakter i Thailand og Kina. Tager til thailand indenfor den næste måneds tid og skal gerne opsøge dem for et evt samarbejde. Skal selvfølgelig vide lidt mere om design, mængde, kvalitet mm.

Giv lyd hvis det har din interesse.

Med venlig hilsen

Traders-Danmark

Anders Madsen

 

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak TAK, men det  jeg søger er hjemmesider hvorfra man bare kan sidde herhjemme og bestille udfra billeder.Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Pjevs:

Tak TAK, men det  jeg søger er hjemmesider hvorfra man bare kan sidde herhjemme og bestille udfra billeder.Smile

Altså hvis du vil sætte dit eget præg, så kan der umuligt findes websites, hvor du kan se billeder af det...

Hvis du vil designe, så er Spreadshirt osv brugbart. Men ingen producenter har sådanne redskaber, da det er udenfor deres kompetance områder. De producerer det, som kunderne bestiller...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved bare at da jeg i sin tid startede min butik, fik jeg flere mails med alle mulige kjoler, bluser mm. som jeg kunne købe. Og disse hjemmesider har jeg desværre ikke gemt.
Så ville bare høre om nogle kender dem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)