...Kan man så i Danmark? Sad og læste på tekst tv at Bornholm havde blæst sand op helt dernede fra...lidt sjovt synes jeg. Så slog tanken mig, alle lande eksportere noget man kan tilknytte et land eller kontinents "sjæl"/image. Det slog mig også at jeg mindes et firma har fået den skøre idé at sælge is Grønland, men med en god gang storrytelling er det lykkedes at differentiere sig og gøre dem eksklusive ift. dem man kan lave selv i fryseren. Folk køber og kildevand fra kilden i bla. bla. bla... Er det nogen her på forum der tror på på salg af sand fra sahara eller er jeg bare underlig? Kan sælges som souvinir i eks. en flot flaske eller som firmagave/reklame med en passende tekst som man husker og skiller sig ud med. Kunne måske også sælge i dens rå form med de anderledes farvenuancer der nu er som en del af et nyt produkt (mursten, fliser mv.) Hvad siger I? Med Venlig Hilsen Steinmejer |
Altså det skulle nok være muligt at kunne sælge det til et par stykker, nogen mennesker har lidt for let ved at løfte tegne bogen frem. men altså på den anden side kunne det jo bare startes som et MLM, og så er man godt på vej
..

men altså jeg kan da huske der engang var en mand i tv han ville gave noget mudder op fra en eller anden ø her i danmark, og så sælge det på dåse til 150 kr. for 100 g. da han mente det var super til skønhedsmasker, så alt er vel muligt