Gustav: Jeg havde vist overvejet lidt forskelligt, men endte med mono, da det var sådan jeg lettest kunne komme i gang. Mit problem med 99% af alle, der tilbyder at lave hjemmeside for én skriver i et teknisk sprog, jeg ikke kan forstå. Så jeg vælger at se, hvordan jeg selv kan gøre det. På det her punkt skal du dog helt sikkert lytte mere til Christian, for han har forstand på det.
Christian: tak for det, du gør opmærksom på. Jeg er sikker på, at du mener det godt, men jeg må indrømme, at dit svar helt svarer til den oplevelse, jeg lige har beskrevet. Vil man lave (og betale for) en hjemmeside, bliver man mødt med en masse tekniske forklaringer, som man (læs: jeg) ikke forstår, og må så finde andre veje. Hjemmesiden fungerer fint for mig nu, men den er som sagt ikke længere nok, da jeg skal til at sælge med dankort.
Så hvis du kan anbefale mig en udbyder, der kan lave en professonel side, og som skriver i et sprog, jeg kan forstå, vil jeg blive glad. Jeg har nok været inde på 30 udbydere af hjemmesideløsninger i dag, og jeg kan ikke gennemskue, hvad jeg skal købe hos dem for at få en hjemmeside, der virker. Der kan fx stå "xx kr - alt inklusiv". Når man så kommer længere ind, er der så lige noget med hosting og penge til pbs, og hvad mangler der så mere, som ikke er "inklusiv".
Gustav, jeg beklager, hvis jeg kaprer din tråd, men det er noget, der desværre har frustreret mig en del i dag :-) Det korte af det lange er, at mono er godt til at få fixet en hurtig hjemmeside, men den ikke kan leve op til professionelle krav. Kan du klare dig med mindre, er det sikkert fint.
Men jeg er ingen autoritet på denne front - jeg er bare en bruger af mono, der drømmer om at kunne købe min egen webshopløsning uden at føle mig dum :-)