Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansatte i enkeltmandsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Er der nogen herinde der kan svare paa om man kan have en medarbejder ansat i sit enkeltmandsvirksomhed?

Paa nuvaerende tidspunkt er det ikke hensigtsmaessigt for mig at oprette et Aps pga. de midler der skal stilles ved oprettelse, men jeg vil meget gerne have en person ansat (ikke medejer).

Kan det lade sig goere?

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 19:23

Selvfølgelig kan det lade sig gøre :)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:25

FrankT:

Hej Aminoer.

Er der nogen herinde der kan svare paa om man kan have en medarbejder ansat i sit enkeltmandsvirksomhed?

Paa nuvaerende tidspunkt er det ikke hensigtsmaessigt for mig at oprette et Aps pga. de midler der skal stilles ved oprettelse, men jeg vil meget gerne have en person ansat (ikke medejer).

Kan det lade sig goere?

Hej.

Så vidt JEG ved, kan du godt ansætte en medarbejder når det er et enkeltmandsfirma.

Men ring og spørg SKAT de er venlige og svare på alle realvante spørgsmål som dit er.

Held & lykke! :-)

Mvh. Thomas De Oliveira

ThomasDeOliveira@jubii.dk

28 770 945

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11

FrankT:

Hej Aminoer.

Kan det lade sig goere?

Hej

Ja selvfølgelig må du have ansatte, lige så mange du vil.

Gå ind på www.webreg.dk og tilmeld dig som arbejdsgiver enten online med digital signatur eller udskriv blanketten og send de til Erhvervs- og Selskabsstyrelsen.

Hilsen

Tilmeldt 30. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:24

Tak for hjaelpen :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)