Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritidsjobbere.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det nye site netop lanceret idag - Alt feedback modtages gerne :)

Står du og mangler lidt ekstra penge i hverdagen, så kig ind og se om der er et fritidsjob der passer til dig - Eller mangler du en til at lave lidt arbejde for dig, så klik dig ind og opret et jobopslag, og find den helt rette til jobbet - Så klik dig ind på www.fritidsjobbere.dk

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 15:07
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:55

Okay design , til formålet , målgruppen fritidsjob er jo ikke de mest pengestærke folk

Hurtigt kunne disse ting forbedres ved siden

Nogle har sikkert spørgsmål før de opretter en annonce og google elsker tekst

• Lav en spørgsmål svar side
  • Lav en side om jer

Kontaktsiden

• Lav den med en kontaktformular og evt. et telefon nummer med evt. telefon tid på et par timer per uge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 15:57

God idé ja... Kontakt siden er der allerede helt i bunden på sitet - Men ja, FAQ side og om os kommer helt sikkert...

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:09

Nicky Christensen:

God idé ja... Kontakt siden er der allerede helt i bunden på sitet - Men ja, FAQ side og om os kommer helt sikkert...

Jeg kan ikke se kontaktsiden umild bart ? Har nu kigget grundigt på forsiden og fandt det

Jeg kunne se der stod kontakt med det står ved siden af tekst og det ser ens ud , derved kan man ikke se det er et links til en underside , lave det så man kan se det er et links ,

En god ide til kontaktsiden er at ligge det længere oppe evt. i højre menu ved siden af opret annonce , da det er en af de vigtigste sider

God ide også skrive opret annonce på alle undersider annoncer er , da det er det der skal få gang i hjemmesiden Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 16:35

Hej Nicky

Jeg har ikke kigget det super grundigt igennem, men vil da lige dele min umiddelbare oplevelse med dig. Håber at du kan bruge det.

Sitet fungerer umiddelbart godt og intuitivt. Super forside med mange relevante elementer. Billedet "Brug for et job", burde nok linke til noget. Det kunne være en helt simpel side, hvor man kan vælge mellem om man søger job eller vil oprette job. Vil man oprette ryger man til den side, vil man søge ryger man til en side hvor det fremgår meget tydeligt og enkelt hvordan man bruger sitet til at søge jobs. Det virker måske åndsvagt, men selv begavede folk har en tendens til at slå hjernen fra når de browser, og derfor bør de fleste websider være 200% intuitive. Groft sagt. : )

Jeg synes lige nu at frekvensen af AdSense-reklamer er lidt overvældende ifht. indholdet. Det burde selvfølgelig blive bedre når der kommer noget mere indhold, men lige til en start kunne det måske godt være noget som gav mig et dårligt indtryk af siden og i værste fald skræmte mig helt væk.

Når det er sagt, synes jeg at det virker simpelt og overskueligt. Jeg har som sagt ikke testet det grundigt, men hvad jeg har prøvet fungerer. 

Der findes så vidt jeg ved et par sites som minder om det du er kommet op med, og det vil nok være en god idé for dig at gøre dig helt klart på hvilke punkter du vil være bedre og / eller anderledes ifht. disse. Hvad med f.eks. at have en job-agent, som kunne sende mig en mail når der blev slået et job op i nærheden af min bopæl i en af de kategorier jeg er interesseret i?

En søgefunktion, hvor det er muligt at søge i kategorier og byer / landsdele vil nok også være MEGET kærkomment : )

God vind!

Michael

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 18:11

Hej Nicky.

Flot og overskuelig side.

Dog har jeg en lille men RIGTIG vigtig ting i forhold til at sprede noget til jeres kunder via. facebook.

Kan se i har lavet en gruppe. Dette er også godt nok, men hvis i/du vil sende en statusmeddelse ud, som skal lande på dine fans væg, så skal du oprette det som en "Side"

Det kan gøres her: http://www.facebook.com/pages/create.php

Held og lykke med siden!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:38

Super nice side! Nu skal der bare noget indhold på siden ud over google ads Big Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)