Hej Nicky
Jeg har ikke kigget det super grundigt igennem, men vil da lige dele min umiddelbare oplevelse med dig. Håber at du kan bruge det.
Sitet fungerer umiddelbart godt og intuitivt. Super forside med mange relevante elementer. Billedet "Brug for et job", burde nok linke til noget. Det kunne være en helt simpel side, hvor man kan vælge mellem om man søger job eller vil oprette job. Vil man oprette ryger man til den side, vil man søge ryger man til en side hvor det fremgår meget tydeligt og enkelt hvordan man bruger sitet til at søge jobs. Det virker måske åndsvagt, men selv begavede folk har en tendens til at slå hjernen fra når de browser, og derfor bør de fleste websider være 200% intuitive. Groft sagt. : )
Jeg synes lige nu at frekvensen af AdSense-reklamer er lidt overvældende ifht. indholdet. Det burde selvfølgelig blive bedre når der kommer noget mere indhold, men lige til en start kunne det måske godt være noget som gav mig et dårligt indtryk af siden og i værste fald skræmte mig helt væk.
Når det er sagt, synes jeg at det virker simpelt og overskueligt. Jeg har som sagt ikke testet det grundigt, men hvad jeg har prøvet fungerer.
Der findes så vidt jeg ved et par sites som minder om det du er kommet op med, og det vil nok være en god idé for dig at gøre dig helt klart på hvilke punkter du vil være bedre og / eller anderledes ifht. disse. Hvad med f.eks. at have en job-agent, som kunne sende mig en mail når der blev slået et job op i nærheden af min bopæl i en af de kategorier jeg er interesseret i?
En søgefunktion, hvor det er muligt at søge i kategorier og byer / landsdele vil nok også være MEGET kærkomment : )
God vind!
Michael