Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søge/sorterings script/plugin eller hvad som helst

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Først skal det lige siges, jeg ikke kan programmere. Jeg vil gerne lave en meget lille og simpel hjemmeside, hvor man kan vælge en masse forskellige kriterier, hvor den herefter vil vise resultater ud fra ens kriterier som links til et andet website eller til mit eget website. Eks.: Du går ind på siden hvor du vil søge efter en mobil. Du vælger at den skal have et 5 megapisel kamera, gps, internetbrowser, minimum 6 timer batterilevetid samt 50 timers standby og max. pris på 2500 uden abonnement etc. Så viser den alle mobiler der opfylder alle dine kriterier i den første "boks". I den anden "boks" viser den f. eks alle mobiler der opfylder dine kriterier men kun koster 200 kr. ekstra. Findes der sådan et script eller plugin til wordpress, joomla etc.? Det behøver ikke at "koste gratis", vil gerne betale for det men, jeg skal have mulighed for at gennemteste det i form af en demo eller prøvetid. Håber i kan hjælpe! Umut Ücler

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Beklager, men den tog ikke de afsnit med jeg havde lavet

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan hjælpe?

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Herning
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Umut,


Nej der findes ikke noget script for wordpress etc. der kan gøre dette, hvis der gør kender jeg ihvertfald ikke til det.


Hvis det kunne have interesse kan jeg udvikle det for dig, til en god pris. Du kan kontakte mig pr mail mark.jensen@silvertouch.dk

MVH
Mark 

 Billig Iphone udvikling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)