Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Skal have købt mit nye domæne og i den forbindelse have ændret min hjemmeside. Alt sammen skal gå lidt stærkt og vil derfor gerne rode med det, de kommende dage.

Er ingen ekspert på området....overhovedet. Har tidligere lavet det hele hos One.Com og ved godt det måske er meget uprofessionelt, men af flere årsager har det fungeret fint. Er der andre lignende sider I kan anbefale?? Hvad med WordPress og hvad kan det som One. com ikke kan. Kan se herinde at der vist er forskel på WordPress.org og Wordpress.com, men hvilken.

Er, som I måske kan læse mellem linjerne, på jagt efter en god og ikke for kostbar løsning. En løsning der gør det rimeligt simpelt for mig at lave det selv. Vil helst selv skabe min egen hjemmeside.

Ser frem til at høre fra jer.

:-) Nanna Herluf

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:35

Wordpress kan sagtens installeres på et One.com webhotel også, jeg har både Unoeuro og One.com og må sige at begge faktisk kører rimelligt, men Unoeuro kører lige en tand hurtigere og mere stabilt.

Unoeuro kun ca. 100,- om året, så kan de fleste nok overkomme..;)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:44

Hej Nanna

One.com er et webhotel hvor du kan have din hjemmeside liggende. Dem findes der mange af i forskellige prisklasser og kvalitet.

WordPress.org har et system du kan hente og lægge op på et webhotel. Det tager ca. 5 min. at starte det op og så er du kørende i et basis system. Du kan derefter lægge flere ting i det og ændre designet.

Hvis du vil have din egen hjemmeside, så skal du finde ud af hvad du vil have på den? Er den om din virksomhed, blomstersamling eller vil du fortælle om hvordan man skifter reservedele på bilen? :) Det er mange forskellige muligheder og nogle bedre end andre.

Det kommer også an på hvad dit mål med din hjemmeside er. Uanset hvad, så findes der mange kompetente mennesker herinde der kan komme med råd og vejledning.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:48

Koludabyg:

Wordpress kan sagtens installeres på et One.com webhotel

Jeg vil gerne fraråde wordpress på one.com, da one.com ikke stiller nok ram til rådighed. Når man vil opdatere SKAL man ind og overfører filer manuelt. Man kan ikke bruge den indbyggede funktion til at opdaterer, desværre. Jeg har prøvet at skrive til one.com flere gange uden held.

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 11:51

Hej Nanna.

Det er utrolig let at installere Wordpress. Det kan både installeres på et webhotel fra one.com og næsten alle andre. Hvis du allerede har et webhotel hos One.com, så kan jeg sagtens installere det gratis, så du kan komme i gang med at skrive på din hjemmeside. Hvis du ikke allerede har et webhotel, så er der mange der anbefaler unoeuro. Du kan bare skrive til mig, hvis du har brug for hjælp til at installere wordpress, min mail: mail@mathiasbak.com

Mvh

Mathias Bak

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:52

NannaP:
Skal have købt mit nye domæne og i den forbindelse have ændret min hjemmeside.

Hej Nanna

Er der noget ved din nuværende løsning du synes ikke virker?

For der er vel ikke noget i vejen for, at du køber et domæne og lægger tingene derover mens du arbejder på et nyt design eller? Eller skal det forstås derhen, at du har designet din side med en skabelon fra one.com men ønsker en anden udbyder eller?

Grunden til jeg spørger er, om det haster for dine egen skyld eller for dine kunders skyld,..jeg kan ikke lige gennemskue det Smile

Surftown har et 1 Click system til installation af Wordpress og de er ekstremt hurtige med registrering. Køber du domæne nu, så kan din side være flyvende kl. 15 Smile

Køb ren argan olie her

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:30

Har brugt one. com i to år og har stort set været tilfreds. Har lidt bøvl med at flytte rundt på billeder, men det er nok bare mig, der ikke er så skarp til dette. Derfor tænkte jeg, at der måske var en anden udbyder der var nemmere at arbejde med?...Også for mig.

Jeg skal lave en hjemmeside, der viser hvad jeg arbejder med, altså indretning. har behov for at smide billeder ind jævnligt og ville rigtig, rigtig gerne have mulighed for at sende nyhedsbreve ud. Her er One.com vist ikke de bedste...eller hvad?

Grunden til at det skal gå lidt stærkt er, at jeg er ved at skifte navn, logo og skal have en artikel i et blad meget snart. Skal mødes med en journalist i næste uge. Derfor skulle disse ting jo gerne være på plads.

Hvis jeg køber et domæne hos one. com. skal man så også lave sin hjemmeside hos dem, eller kan man frit flytte sit domæne hen til hvilket som helst webhotel??? Ja, hvad ved jeg.

tak for respons på min tråd.

:-)Nanna

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:26

Hej Nanna

Dine problemer har ikke noget med one.com at gøre, men det system du har lavet din hjemmeside i.

Du kan sagtens installere wordpress på one.com - og her kan også sagtens udsendes nyhedsbreve osv. At one.com så ikke er det bedste valg er en anden ting - man får oftest hvad man betaler for.

Jeg vil dog anbefale dig at tage kontakt til en webudvikler og få ham/hende/dem til at sætte din hjemmeside op som du vil have den. Det sparer dig for en masse bøvl, og lader dig koncentrere om det du er god til.

Ja, hvis du registrerer dit domæne hos one.com kan du sagtens flytte det efterfølgende.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)