En del firmaer, som har lanceret et digitalt produkt skaffer sig opmærksomhed på Youtube. De laver en video om deres produkt med en spændende titel på videoen og med gode keywords, så videoen bliver fundet når man søger efter den, og så kan man trække traffik til sig på den måde. osCommerce ejere bruger jo også YouTube.
Lidt alternativt, men håber det sætter nogle ting igang.
En del firmaer, som har lanceret et digitalt produkt skaffer sig opmærksomhed på Youtube. De laver en video om deres produkt med en spændende titel på videoen og med gode keywords, så videoen bliver fundet når man søger efter den, og så kan man trække traffik til sig på den måde. osCommerce ejere bruger jo også YouTube.
Lidt alternativt, men håber det sætter nogle ting igang.
Mvh Adam
Hmm.. jae. Det kunne måske faktisk være en god ide. De videoer jeg vil lave ville også kunne underbygge mit online salgsmateriale. Måske kunne jeg give en video guide i hvor let det er at bruge systemet. Bestemt ikke en dårlig idé!
Jeg prøver nu at sende en mail til lidt forskellige shops, dog uden særlig meget respons. Derfor søger jeg gerne andre forslag. Måske kender du en som har en shop med disse svagheder? Hvis du kan lede mig til et salg er jeg villig til at lade dig fakturere mig 400 kr + moms. Bemærk dog at dette først gælder når kunden har betalt deres faktura.
nu skal du jo så huske at du ikke må maile i reklameøjemed uden forudgående accept fra kunden.. så hvis du ikke vil lade kunderne selv finde dig, - må du gribe til den go'e gammeldags telefon...;-).. Ellers kan du altså komme ud i alvorlige problemer...
De fleste oscommerce shopsejere, skriver inde på oscommerce's forum. Måske et godt sted der?
Ja det er selvfølgelig en idé. Jeg vil prøve at være lidt aktiv på diverse foraer angående oscommerce shops
designnørd:
nu skal du jo så huske at du ikke må maile i reklameøjemed uden forudgående accept fra kunden.. så hvis du ikke vil lade kunderne selv finde dig, - må du gribe til den go'e gammeldags telefon...;-).. Ellers kan du altså komme ud i alvorlige problemer...
Held og lykke.
Ulrik
Mig bekendt må en virksomhed godt kontakte en anden virksomhed pr. mail. Er det ikke kun hvis det er virksomhed til privat der er et problem?