Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se min nye webshop

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen igen. :)

Når man vælger fabrik og teksten er langt kan man ikke som leveringstid er dage eller uger. Se eks Ægget Sort læder og hvid læder.

Måske du skal forkorte leveringstid til lev.tid så det kan være der alt sammen.

johnny

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 15:05

Hejsa

Fin side I har fået :)

Jeg studsede lige over at når man klikker på designerne, så ændres titlen på siden til "Magento Commerce", det skal I nok lige have kigget på.

Hvordan er reglerne egentlig for at købe kopiprodukter? Der er jo ret lempelig regler for kopiering i England i modsætning til Danmark.

// Peter 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:10

Flot lækkert design Smile

Titlen kan forbedres denne her mener jeg <title> Velkommen til Replica Design </title>

Kald det ikke velkommen

lave en sælgende tilte f.eks. Denne her Replica Design Kendte Designer Møbler

Husk unikke titler alle undersider

Kort intro tekst google elsker tekst

kontaktsiden gerne en kontaktformular , Kontaktsiden skrive gerne dit CVR nummer og gerne alle undersider skaber troværdighed.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 15:18
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22

Hej igen

Det er jo helt fantastisk med alle de input. Mange gode ting som jeg kan bruge til noget. 1000 tak for det!

Jeg vil lige knytte et par kommentarer til jeres svar:

- Flere skriver at fragtprisen ikke er tydelig nok. Dette vil jeg helt klart lave om på.

- Flere billeder af produkterne efterspørges - Det kommer senere:-)

- Dårlige titler på siderne + manglende overskrifter  = Skal jeg bestemt også have kigget på.

- Teksten i "Om os".. Jaa. Jeg er bange for at skrive en laaang salgstale. Så hellere lidt facts, så man kan se at der er "rigtige" mennesker bag.. Men men.. Der kan helt klart arbejdes på teksterne.

- Siden "inspiration" var faktisk lavet sådan med vilje. Altså hvor jeg får tidligere kunder til at sende billeder at det købte. Tanken var at skabe troværdighed, idet mange er bange for at billederne af produkterne er billeder af originaler osv. Men jeg kan godt følge tankegangen om at lave en inspirationsside med nogle lækre billeder. Det vil jeg lige tænke lidt over:-)

- Ang. lovligheden.. Ja, så er det naturligvis fuldt lovligt:-) Det kræver bare en engelsk virksomhed og så skal møblerne altid være fysisk i england, før de sendes videre rundt i eu. De, der har fået konfiskeret møbler, har fået sendt dem direkte fra deres produktion i østen og så til Dk. Det må man ikke.

- Selve designet er jo smag og behag, men det er blevet som jeg har forestillet mig og jeg er super glad for det:-)

- Og tak for alle de andre småfejl I har fundet.

- Aminorabat? Tjaa. Send en mail, så kan vi måske finde ud af noget. Så kan jeg jo også få testet vores rabatkodesystem:-)

Endnu engang tak for feedback.

Jannie Buch

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  iAdvice Skrevet kl. 14:37

Hej Jannie

Jeg skrev også bare om lovligheden i det, fordi jeg tror at danskere er skræmte for kopivarer, så hvis du kunne det synligt at det er lovligt, og med forklaring, så ville du kunne få alle dem som tvivler med også. :)

Jeg var en af dem som ville købe, men springe fra pga usikkerheden om lovligningen selv.
Indtil jeg altså satte mig ind det.

De bedste hilsner fra Johnny
iAdvice.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:15

Hej Johnny

Det er helt korrekt at nogle er skræmte og er bange for at det er ulovligt. Jeg bruger også en del ressourcer på at forklare at det er fuldt lovligt:-)

Jeg har egentlig skrevet et lille stykke omkring det i "FAQ", men måske det ikke står tydeligt nok..

Mvh,

Jannie

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  iAdvice Skrevet kl. 19:42

Hej igen

Jeg syntes det er en så væsentlig ting at det skal fremgå tydeligt i hvertfald.
Om det lige frem skal på forsiden ved jeg ikke, det passer nemlig slet ikke ind nogle steder og virker ligefrem endnu mere mistroisk desværre :)

Men bare det er synligt et sted, og under faq ved jeg ikke om er godt, kender næsten ingen som bruger faq til noget, tror at en rundspørge på om folk bruger faq vil vise at de stort set ikke bruges. :)

Johnny

Fra Solrød-Strand
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfshoppen.Com Skrevet kl. 22:04

Hej Jannie

Super flot shop - eneste umiddelbare kommentar er Fragt omk.

en ide kunne være at få "indkøbskurven" til at vise samlet pris inkl. fragt omk - dette vil gøre det nemmer for kunden at se total pris inkl. fragt  = bedre konvertering.

Får helt lyst til at købe nye møbler efter en tur inde på shoppen.

God weekend

M.v.h.

Golfshoppen.Com

Danmarks bedste udvalg i golfbolde med logotryk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:16
Replica Design er geografisk placeret i England, hvor ophavsretten er mere lempelig end i Danmark, hvilket betyder, at det er fuldt lovligt at sælge kopi møbler når møbeldesignet er over 25 år gammelt. Da alle vores møbler bliver solgt fra vores engelske selskab til dig, overtrumfer EU´s regler om varernes frie bevægelighed indenfor EU, de danske ophavsretsregler.

Med andre ord betyder dette, at det er fuldt legalt at købe kopimøbler fra Replica Design.
Interessant, jeg kunne forestille mig der har været en del sjove skriverier inden en lancering eller lige efter. Men nu kan alle jo få designmøblerne ind, lidt synd for originalerne, men sådan er livet jo til tider.
Er kvaliteten i orden? ledende spørgsmål ja, men er der udstilling i DK?

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)