Hej igen
Det er jo helt fantastisk med alle de input. Mange gode ting som jeg kan bruge til noget. 1000 tak for det!
Jeg vil lige knytte et par kommentarer til jeres svar:
- Flere skriver at fragtprisen ikke er tydelig nok. Dette vil jeg helt klart lave om på.
- Flere billeder af produkterne efterspørges - Det kommer senere:-)
- Dårlige titler på siderne + manglende overskrifter = Skal jeg bestemt også have kigget på.
- Teksten i "Om os".. Jaa. Jeg er bange for at skrive en laaang salgstale. Så hellere lidt facts, så man kan se at der er "rigtige" mennesker bag.. Men men.. Der kan helt klart arbejdes på teksterne.
- Siden "inspiration" var faktisk lavet sådan med vilje. Altså hvor jeg får tidligere kunder til at sende billeder at det købte. Tanken var at skabe troværdighed, idet mange er bange for at billederne af produkterne er billeder af originaler osv. Men jeg kan godt følge tankegangen om at lave en inspirationsside med nogle lækre billeder. Det vil jeg lige tænke lidt over:-)
- Ang. lovligheden.. Ja, så er det naturligvis fuldt lovligt:-) Det kræver bare en engelsk virksomhed og så skal møblerne altid være fysisk i england, før de sendes videre rundt i eu. De, der har fået konfiskeret møbler, har fået sendt dem direkte fra deres produktion i østen og så til Dk. Det må man ikke.
- Selve designet er jo smag og behag, men det er blevet som jeg har forestillet mig og jeg er super glad for det:-)
- Og tak for alle de andre småfejl I har fundet.
- Aminorabat? Tjaa. Send en mail, så kan vi måske finde ud af noget. Så kan jeg jo også få testet vores rabatkodesystem:-)
Endnu engang tak for feedback.
Jannie Buch