Jeg har 73.000 danskere med på ideen!... skal du være med til at gøre den international?
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Klokken er i skrivende stund : 04:49 og jeg har fået en fremragende idé!
Jeg startede i tidernes morgen en gruppe på Facebook kaldet "Danske piger holder 100%" som idag rummer ca. 75.000 medlemmer!
Min tanke er nu at lave en international side hvor forskellige nationaliteter kan dyste om titlen som "verdens lækreste folkefærd!"
Jeg har et domæne og 75.000 danskere i ryggen! Hvad kan du?
Jeg mangler programmør , designer , tekstforfatter mv.
Send mig en mail eller privat besked over Amino med dine kompetencer og det kan være at du bliver en del af projektet!
På forhånd tak.
DBH
Daniel Beldring
Mail: cozey@sol.dk
Svar
Tilmeldt 30. Oct 09
BusinessMaroc
Skrevet
30-01-2010 kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Er der mulighed for markedsføring af produkter overfor dem i gruppen?
Eller lave et spørgeskema?
Svar
Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Ja også kunne de se alle de lækre menesker på dit website ;=)
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Der bliver sku ik ret meget konkurrence og titlen, da Sverige er sikker vinder... Derefter følger DK og Baltikum... ;D
Har du ik overvejet evt at bruge denne gruppe på en mere kommerciel måde?
Svar
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Rune Gjersvik
Skrevet
04-02-2010 kl. 16:17
Svar
Du har et domæne og en gruppe, men hvad kan DU?
Jeg tror at du ville få mere respons hvis du uddybede meningen med siden, hvilke muligheder du ser, det økonomiske potentiale, og ikke mindst fortalte mere om din egen baggrund og erfaringer. :)
Mvh. Rune Gjersvik.
Svar
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
BZR
Skrevet
04-02-2010 kl. 16:24
Svar
Nu synes jeg vi har set et par eksempler på de her generiske grupper, som folk deltager i helt impulsivt.
De fleste af medlemmerne ænser aldrig gruppen igen.
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Nu synes jeg vi har set et par eksempler på de her generiske grupper, som folk deltager i helt impulsivt.
Sådan har jeg det også med sådan nogen grupper.. Det er da sjovt lige spontant at blive fan også kan ens venner se det.. men så er de glemt igen:)
Svar
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Rune Gjersvik
Skrevet
04-02-2010 kl. 16:32
Svar
Ja ét er at tilmelde sig en gruppe ved et klik, et andet er at være aktiv bruger i et community.
Svar