Er ved at skulle ha lavet et fantastisk logo til min lille virksomhed, og er i den forbindelse kommet i tvivl om navnet på mit firma. Det hedder nu "VisionaryDesign" min anden tanke er: "Nanna Herluf - indretning". Sidstnævnte skulle være for at gøre det mere enkelt og "dansk". Er egentlig slet ikke til alle de der fancy engelske navne.
Hvad syntes I??
Det haster lidt, da jeg skal have en artikel i et blad snarest og skal tale med en journalist allerede i næste uge.
Herluf , er godt ,klassisk og udstråler personlighed og nærhed. Samtidig vil købere af design der kunne komme fra Nordsjælland af forbinde det med Herlufsholm Kostskole.
Husk at værdierne ændrer sig i disse tider. At hedde noget amerikansk, flashy, bling bling og med diamanter er på vej væk. Nu handler det ikke om at være smart, nu handler det om at være solid
Herluf vil altid holde ligemeget hvilke tider det drejer sig om
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Efter at have læst de indlæg der er kommet, er jeg 100% klar til at smide VisionaryDesign ud og erstatte det med "Nanna Herluf", "Nanna Herluf...et eller andet", eller som du Jimi skriver "Herluf". Mener dog at domænet Herluf er taget. Vil nu også gerne have Nanna med, det er jo ikke det værste navn at bære rundt på:-)