Hej allesammen. Først og fremmest vil jeg lige forklare, at jeg pt. sidder i Lima, Peru, hvor jeg er ved at arbejde på at starte en virksomhed op. Med de økonomiske tider som man hører så meget om hjemme i Danmark, ville det jo være idealt at tænke på outsourcing, selv for mindre virksomheder. Lad mig slå fast, at dette ikke henvender sig til virksomheder med store projekter, som kræver et stort hold programmør.
Peru er et land i fremgang, og hovedstaden Lima kan på mange måder sammenlignes med flere store europæiske byer. Sydamerika er i den forstand meget overset mht. outsourcing. Mit tilbud henvender sig til virksomheder som løbende har udviklings-projekter, og som kan bruge en eller to programmører. Her er kort min ide:
Dette er kort skitseret ideen, og vi håber på 3-5 danske virksomheder med interesse i dette. Hvis der er nok interesserede, vil vi kunne få dette op og køre inden for maks 2-3 måneder. Lyder dette som noget for jer, er i velkommen til at kontakte mig, enten her på Amino eller via kontaktoplysningerne herunder. Som sagt er dette en rå skitse af ideen, og der er en del detaljer som kan sættes på plads hvis I er interesserede. Email: ch@easy-web.dk Skype: lordsaxo
Ha' en fantastisk dag og nyd sneen i kolde Danmark. ;-) |
Din egen fuldtidsprogrammør for 10.000 DKK per måned - interesse?
- 1
|
Hej Uffe, Ja den oprindelige ide var at tilbyde en fuldtidsprogrammoer igennem laengere tid. Men pt er jeg ved at samle et netvaerk af freelance programmoerer, og hvis der er efterspoergsel nok paa mindre opgaver, vil vi sagtens kunne levere dette. Du skal vaere velkommen til at sende mig mere information om opgaven, evt. en kravspecifikation samt information om hvad der skal laves i fremtiden, og saa kan jeg vende tilbage med et tilbud. Husk dog at al kommunikation skal vaere paa engelsk, da vores programmoerer herovre kun snakker engelsk og spansk. Fortsat god dag og held og lykke med projektet, jeg ser frem til at hoere fra dig. Mvh Christian |
Rigtig fed ide og tror mange ville kunne få glæde af dette. Dog vil jeg komme med en ting. - Det ville være rigtigt fedt, hvis der var tilknyttet en dansk projektleder, som man kunne snakke med og hele tiden være i dialog med, og så luftede han projektet sammen med de udenlandske programmøre. Da det godt kan være svært at få samme forståelse for hvad der skal laves og hvordan funktionaliteten skal være, hvis man skal forklare det til en der snakker gebrokkent engelsk, eller måske tænker anderledes end en selv. Der ville det være fedt, hvis man havde en kontaktperson, der kunne forklare disse informationer videre, der evt. kunne snakke sproget. Bare en ide. Held og lykke |
Skulle stå løftede han projektet " - (Klokken er mange, tror jeg skal smutte i seng hehe) |