Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer Lamper

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,4 stjerner givet af 7 person

Hej alle sammen

 

Jeg har over meget lang tid gået med tanken om at designe mine egne lamper.

Jeg har siddet og tegnet nogle lamper, som jeg selv syntes er flotte og stil-rene.

Min fantasi fejler intet når jeg først får sat mig ned og bruger tid på det, kommer der noget rigtig flot ud af det syntes jeg selv.

Nu er jeg kommet til det punkt hvor jeg ville spørger jer Amino-folk, hvad i syntes jeg skulle gøre herfra, for jeg kunne godt tænke mig at finde ud af hvad folk syntes om det jeg har lavet, og du/i syntes det er helt tosset det jeg har gang i, eller om det faktisk en god idé.'

 

På forhånd tak

 

Med venlig hilsen 

Mathias Hansen

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.

Du skal da bare gå igang, ellers vil du spekulere resten af livet over, om du kunne ha' gjort det.

Hvo intet vover ...

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Du skal gøre det du har lyst til og se hvor langt du kan komme.

 

Dog er jeg lige nødt til at stille dig nogle af de spørsgmål som jeg selv er blevet stille.

Har du tænkt på en ce godkendelse den skal ske for hver type lampe du designer, hver godkendelse koster min. kr. 30.000,-   Jeg har den erfaring at det er billigst i Norge.

Har du tegninger og billeder så kontakt sikkerhedsstyrelsen og få en snak med dem om hvordan de skal sikres på alle måder.

www.sik.dk

Tag en snak med væksthus midtjylland de  kan også råde dig.

Jeg vil ønske dig alt mulig held og lykke med dit projekt, lad være med at vise det til andre før du har sikret dig mth dit design.

 

God weekend til dig og gå så efter din drøm det skal nok lykkes - mine egne lamper kommer i Bo Bedre i Marts nummeret.

Held og lykke

 

Annette

Eventyr Haver

 

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.

Hvis du tror på ideen syns jeg du først og fremmest skal få lavet noget visuelt du kan gå videre med.Du kan evt få laven et par prototyper. Ellers ville en billigere og måske bedre løsning være at få 3D visualiceret din lampe.

Med en 3D tegning med komplette mål osv på vil du både kunne lave noget startup præsentations materiale samt gå i gang med at finde nogle der kan producere dem for dig. 

For at du kan komme ud og sælge lamperne kræver det jo først at du ved noget om hvad du kan sælge dem for. Altså hvad de koster at producere. 

Hvis du har brug noget sparring eller andet må du sige til. Jeg er altid frisk på noget kreativ sparring.

 

 

Venligst

Simon Falentin Olesen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal du tage fat i mig. ( www.eye4design.dk )

Skriv til mig på rune@eye4design.dk

 

xxx

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan eventuelt kontakte dem der har lavet Eventyr Haver, som er udendørs lamper, måske de kan give dig gode råd, eller måske samarbejde?

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

og så var de der inden jeg så udviklingen i tråden Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Angående CE-mærkning af dine lamper kan du kontakte mig.

Med venlig hilsen
Erik

 

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

For at lykkes med dette skal du kunne tre ting:

  1. Designe
  2. Producere
  3. Sælge

Enten skal du gøre dette selv, hvad der er nogen der lykkes med. Eller også skal du 'partnere' op med nogen som kan udfordre dig på punkt 1 og supplere dig på punkt 2 og 3.

Vi lever netop af dette, og har et tæt samarbejde med en række designere, som mod royalty stiller deres designs til rådighed for os, hvorefter vi tilser resten af processen. Vi er nok danmarks største producent af danske designlamper til en fornuftig pris (vi er også de største når du tager de andre med).

Hvis du blot vil have en holdning til dit design, så afhold en fokusgruppe, det behøver ikke at være særlig videnskabeligt:

  1. Sæt 3-5 mennesker sammen omkring produktet (skal afspejle målgruppen, i dit tilfælde 80% kvinder).
  2. Stil dem 3-5 åbne spørgsmål (á la: Hvad ser du? Hvad syntes du?...).
  3. Forbered nogle helt konkrete spørgsmål (á la: Hvad må dette produkt koste? Hvor ville du forvente at finde den?,...) og afslut med de konkrete spørgsmål.

Dette kan koste mange penge og være meget værdifuldt, det kan også gøres meget billigt på under en time og være næsten ligeså værdifuldt!

Hilsner

Christian

 

 

 

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Du må gerne sende dem til mig til udtalelse; jeg har i mange år siddet som design- og udviklingsdirtektør indenfor belysninger, men gør det ikke mere - og der er derfor ikke  fare for at jeg stjæler noget.......im@out-sider.dk

Hilsen

Ib Mogensen

 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)