Der er ”noise” omkring bogstaverne, som stammer fra, at folderen er gemt som .jpg i for lav kvalitet
Venstre fløj på indersiden: strat-egi er delt forkert (deles stra-tegi)
Midterste fløj på indersiden: Teksten er lidt tung. Når man kommer til sidste sætning (om at nyde før det er for sent) tænker man: Hvad? Der må være noget, jeg ikke har fået fat i. Det er som om den sætning ikke hænger sammen med resten.
Tak for din tilbagemelding.. jeg er helt med på at grafikken i den version ikke lige er helt i top - du har ganske ret i, at den ikke lige er gemt optimalt - den er jo så også lavet til tryk, så det var bare lige et hurtigt forsøg på at lave en ikke for tung version til nettet ;-)
Delefejlen havde jeg fanget - og rettet, men tak aligevel..
Den tekst du ref til, den handler jo i høj grad om at være pårørende til en kræftramt - og når man er i den verden - så er døden en daglig deltager, så at sige, så det er jo den jeg egentligt har som makker i min tekst- det er så at sige den kontekst man/vi befinder os i.. så jeg tror egentligt at teksten hænger fint nok sammen, for dem som står i situationen - for de/vi har det jo inde på kroppen.. :-(
Endnu engang tak for din tilbagemelding..
Hvordan kører jeres shop iøvrigt - får i mange kunder igennem, og er det et anbefalelsesværdigt koncept iøvrigt...?