Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide! Holder den?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har tænkt over om der findes et program til at skrive ens meta descriptions for en? Jeg har prøvet at lede, men jeg har ikke fundet noget på Internettet.

Har man 1000 produkter til sin Webshop og der skal findes unikke keywords og meta descriptions til hver enkelt, sparer man MEGET tid hvis det hele kan blive genereret på minutter.

Det jeg tænker er et stykke software, der, efter man har udfyldt en række kriterier, skriver alle de meta descriptions for en, man har brug for helt automatisk.

Men det er jo en dum ide at bruge automatisk genererede keywords/descriptions hører jeg!

Det kan man undgå ved en super avanceret matematisk formel og 10.000 vis varianter til beskrivelserne. Jeg tænker noget, hvor man kan vælge skrivestil, antal af ord og meget mere.

Tror I det holder? Er det noget I ville benytte jer af?

Adam

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:33

Ja tror på den, hvis deMib mener den er holdbar.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:42

Det findes der vidste ikke ,det har vidste været oppe at vende et par gange , det unikke menneske arbejde ,er altid det bedste en maskine er i disse tilfælde altid nummer 2, for hvordan skal man kunne sætte den til at lave gode unikke sælgende titler ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Skrevet kl. 00:44

Mikael christiansen:

Det findes der vidste ikke ,det har vidste været oppe at vende et par gange , det unikke menneske arbejde ,er altid det bedste en maskine er i disse tilfælde altid nummer 2, for hvordan skal man kunne sætte den til at lave gode unikke sælgende titler ?

Hej Mikael

Jeg mener ikke et stykke software, der laver titler, men derimod et program der laver unikke meta descriptions.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:45

Mikael christiansen:
2, for hvordan skal man kunne sætte den til at lave gode unikke sælgende titler ?

Det er der matematikken kommer ind med diverse parametre som er foruddefineret af mennesker.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Skrevet kl. 00:48

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:
2, for hvordan skal man kunne sætte den til at lave gode unikke sælgende titler ?

Det er der matematikken kommer ind med diverse parametre som er foruddefineret af mennesker.

Nemlig! Vha. en formel kan softwaren selv beregne hele resultatet.

Men mit spørgsmål går nu ikke så meget på, om det kan lade sig gøre, men mere hvis det kan lade sig gøre, om det så er et program, der kunne have interesse hos webshop ejere mm.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:52

Sutjek:

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Men mit spørgsmål går nu ikke så meget på, om det kan lade sig gøre, men mere hvis det kan lade sig gøre, om det så er et program, der kunne have interesse hos webshop ejere mm.

Meta beskrivelsen skal jo også være en sælgende tekst, da det er den kunden ser i søgeresultatet. Men ja, hvis du kan lave et produkt der gør det lige så godt som én selv og virker 100%, så er jeg på Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:15

Sutjek:

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Jeg er i hvert fald en af de første , der skal have dette værktøj ,bl.a. min hjemmeside har over 300 undersider og har flere andre med samme antal og der kommer ny til , jeg giver gerne 10.000 kr. eller mere for sådan et værktøj vidste det findes og laver unikke sælgende titler .

Der går tit en ½ time at få en ide til en unik sælgende tiltet , for skal tænkes den findes jo udenpå google

Med abonner da lige på tråden vidste der dukker noget op , så  er jeg en af de første til at købe dette værktøjSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Skrevet kl. 10:45

Lyder godt Mikael.

Ja, det tager utroligt meget tid med at lave så mange beskrivelser, og da den tid kunne være blevet brugt på noget andet, synes jeg også, det er et ganske nyttigt værktøj.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:54

Jeg ville aldrig lade en computer skrive mine meta descriptions, de er alt for vigtige.

Tror ikke ideen holder.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)